در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خدمات تیم‌های سیار بیمه در ایام اربعین/ زائران باید چه مدارکی به همراه داشته باشند؟

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه ایران گفت: تیم‌های خسارت سیار بیمه ایران، برای رسیدگی به آسیب دیدگان در نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت.
 
خدمات تیم‌های سیار بیمه ایران در ایام اربعین/ زائران چه مدارکی به همراه داشته باشند؟
عباسعلی فراشیانی مدیر بیمه‌های خودرو بیمه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیمه‌های شخص ثالث زائران اربعین در مناطق غرب و جنوب کشور و عملکرد تیم‌های خسارت سیار در این مناطق، اظهار کرد: با توجه به حرکت زائران اربعین حسینی، تیم‌های خسارت سیار به مناطق مختلفی اعزام می‌شوند که هدف اصلی آن‌ها رسیدگی به حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری در مسیر راهپیمایی اربعین است.

او گفت: این پوشش از تهران تا نقطه صفر مرزی وجود خواهد داشت و با توجه به شرایط آسیب دیدگان، با آن‌ها برخورد می‌کند؛ گاهی حوادث پیش آمده سطحی هستند که رسیدگی به آن‌ها در صحنه تصادف انجام شده و خسارت افراد زیان دیده برای آن‌ها واریز می‌شود.
 
فراشیان ادامه داد: گاهی این تصادفات سنگین‌تر از حالت معمول است و خسارت ناشی از آن‌ها به حدی است که خودروی آسیب دیده دیگر قابل حرکت نخواهد بود؛ در این موارد با توجه به هماهنگی‌های انجام شده خودرو‌های آسیب دیده به نزدیک‌ترین تعمیرگاه هدایت می‌شوند.

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه ایران درباره ویژگی تیم‌های خسارت سیار تصریح کرد: این تیم‌ها از نیرو‌های خبره تشکیل شده‌اند که محدودیتی در انجام کارشناسی ندارند؛ به هر میزان که حادثه ایجاد شده باشد در محل به تصادف رسیدگی کرده و مبلغ خسارت در محل به آسیب دیدگان پرداخت می‌شود.
 

فراشیان گفت: پرداخت‌های انجام شدده به صورت الکترونیکی است؛ در صورتی که افراد زیان دیده شماره شبای بانکی به همراه داشته باشند مبلغ در همان لحظه به حساب آن‌ها واریز می‌شود؛ در غیر این صورت تیم‌های خسارت سیار، کارت‌های خامی به همراه دارند که بلافاصله برای شخص خسارت دیده صادر شده و مبالغ مربوط به آسیب، به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه ایران بیان کرد: با توجه به شرایط زائرین و محدودیت‌هایی که در ارائه مدارک آن‌ها وجود دارد، با اکتفا به همراه داشتن بیمه نامه و گواهی‌نامه به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کنیم؛ به همراه داشتن بیمه نامه و گواهینامه برای استفاده از خدمات تیم‌های سیار کفایت می‌کنیم و انتظار داریم زائرین محترم مدارک ذکر شده را به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: تفاهمی بین بیمه ایران و سایر بیمه‌گر‌ها برقرار شده است تا اگر زیان دیده‌ای از خدمات دیگر صندوق‌های بیمه استفاده می‌کرد با مراجعه به تیم خسارت سیار بیمه ایران از خدمات بیمه‌ای استفاده کند به عبارتی دیگر میزان خسارت آن‌ها توسط تیم‌های سیار بیمه ایران برآورد شده و میزان خسارت به بیمه‌گر منتقل می‌شود.

او تاکید کرد: سقف تعهدات در این شرایط تغییری نکرده و با توجه به تعهدات تعیین شده در بیمه نامه خسارات آن‌ها پرداخت می‌شود؛ برای دسترسی به کارشناسان تلفن پیشخوانی از طرف شرکت تعریف شده است، تماس با شماره ۰۹۶۶۸ می‌تواند آن‌ها را به نزدیک‌ترین تیم سیار یا ثابت مستقر در محل برساند.

فراشیان گفت: ۲۰ تیم دو نفره با ظرفیت‌های مناسبی که برای آن‌ها تعریف شده است از تهران تا نقاط صفر مرزی را تحت پوشش قرار می‌دهند و در تمام مرز‌های مهران، چزابه، مرز خسروی، شلمچه حضور خواهند داشت؛ امیدوار هستیم  هموطنانمان با کمترین حادثه و خسارت این سفر را به پایان برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار