تاکید استاندار زنجان به برگزاری هرچه بهتر المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای

استاندار زنجان درششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به برگزاری هرچه بهتر المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای تاکید کرد.

تاکید استاندار زنجان به برگزاری هرچه بهتر المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار زنجان، مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان و سایر اعضای این شورا در سالن اجتماعات معلم شهید محمد حسین تجلّی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: موضوع آموزش و پرورش بسیار مهم است و امیدوارم بخشی از مشکلات این حوزه در این جلسه حل شود.

حقیقی با ابراز خرسندی از حضور در جلسات آموزش و پرورش افزود: آماده دریافت پیشنهادات برای حل چالش‌های آموزش و پرورش هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان این نکته که آموزش و پرورش باید مسئله اصلی ما باشد گفت: هر چیزی که مسئله شود، بخش اعظمی از آن قابل حل خواهد بود.

وی افزود: تمامی دانش آموزان فرزندان ما هستند و باید کمک کنیم تا تمامی برنامه‌های مدرسه از جمله المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حقیقی در پایان  تشکیل جلسات مشترک بین استانداری و آموزش و پرورش را از الزامات خواند و گفت: از هیچ تلاشی برای کمک به آموزش و پرورش استان نباید دریغ کرد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

انتهای پیام /ک

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.