آغاز عملیات اجرایی ۴۵ سایت تلفن همراه در اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۴۵ سایت تلفن همراه در روستا‌های استان اردبیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه آی. سی. تی اردبیل با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای اجرایی کردن مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل گفت: یکی از اصلی‌ترین مصوبات سفر وزیر ارتباطات به استان اردبیل، ایجاد پوشش تلفن همراه در ۳۵ روستای استان بود که با رایزنی‌های انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز ایجاد ۷۱ سایت ارتباطی تلفن همراه اخذ شد که عملیات اجرایی ۴۵ سایت تلفن همراه آغاز شده است.

او افزود: برقراری پوشش اینترنت پرسرعت روستایی در ۴۰۰ نقطه روستایی استان از جمله برنامه‌ها بوده تا بتوانیم ساکنان این روستا‌ها را از اینترنت پرسرعت بهره‌مند کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ایجاد پوشش اینترنت در ۹ نقطه گردشگری را از دیگر مصوبات مهم سفر وزیر ارتباطات خواند و افزود: با تلاش‌های انجام شده پوشش اینترنت پرسرعت در هفت نقطه گردشگری برقرار شده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد برقراری پوشش اینترنت در دو نقطه باقی مانده باشیم.

رزمی ایجاد دیتاسنتر استانی و برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در ۴۰۰ نقطه روستایی استان را دو مصوبه دیگر سفر وزیر ارتباطات معرفی و بیان کرد: شرکت همراه اول آمادگی خود را برای راه‌اندازی مرکز داده استانی اعلام کرده است و در این زمینه اقدامات لازم و اساسی با رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

او تصریح کرد: امیدواریم در نتیجه تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی، شاهد تسریع در برقراری پوشش اینترنت پرسرعت روستایی در ۴۰۰ نقطه روستایی باشیم و بتوانیم ساکنان این روستا‌ها را از اینترنت پرسرعت بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/ح

بهره مندی روستاهای اردبیل از اینترنت پرسرعت

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرج زاده
۰۹:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
روستای لنج آباد مشگین شهر و 7 روستای هم جوار آن تحت پوشش تلفن همراه نیست خواهشاً اقدام نمایید.
آخرین اخبار