راه حل موفقیت «سولسشیر» از زبان بازیکن سابق منچستر یونایتد

بازیکن پیشین منچستر یونایتد گفت: باید از سولسشیر حمایت کرد و همانگونه که به فرگوسن فرصت کافی داده شد او هم باید فرصت داشته باشد تا تیمش را بسازد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارک رابینز بازیکن پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد معتقد است سولسشیر برای عبور از بحران فعلی به ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد. منچستر یونایتد در ۳۰ سال اخیر ضعیف‌ترین شروع خود را داشته و شاگردان سولسشیر با کسب ۹ امتیاز از ۸ بازی فصل جدید در رده دوازدهم لیگ برتر جای گرفتند و نزدیک به ۱ ماه از آخرین برد این تیم در لیگ جزیره گذشته است.

هواداران منچستر یونایتد از سولسشیر ناامید شده اند و  خواستار برکناری او از هدایت تیمشان هستند اما مارک رابینز معتقد است هواداران باید صبوری به خرج دهند و درک کنند که در شرایط فعلی هیچ راه حل سریع و جایگزینی برای عبور از بحرانی که شیاطین سرخ درگیر آن هستند، وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: فشار سنگین مسئولان منچستریونایتد به سولسشیر


رابینز با بیان این که سولسشیر به ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی یا  ۵ سال زمان نیاز دارد تا بتواند منچستر یونایتد را به جمع تیم‌های مدعی لیگ جزیره اضافه کند، از شروع ضعیف فرگوسن در این تیم به عنوان مثالی به جا یاد کرد.

فرگوسن در ۳ سال نخستی که هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت نتوانست هیچ افتخاری برای این تیم به ارمغان بیاورد و هواداران معتقد بودند اگر منچستر یونایتد نتواند در دور سوم جام حذفی ناتینگهام فارست را شکست دهد، فرگوسن باید از سمتش برکنار شود. با این وجود رابینز در آن دیدار توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و منچستر یونایتد در آن فصل موفق شد به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند و این نقطه عطفی بود تا فرگوسن تیم رویایی خودش را بسازد و نامش را به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین مربیان در تاریخ فوتبال ثبت کند.


بیشتر بخوانید: وضعیت قرمز در اولدترافورد/ ضعیف‌ترین نتایج یونایتد در چند فصل گذشته رقم خورد


رابینز در این خصوص گفت: به اعتقاد من باید به سولسشیر فرصت داد تا بتواند منچستر یونایتد را باز سازی کند، زیرا او نمی‌تواند با گذشت ۱ پنجره نقل و انتقالاتی در تیم انقلابی به پا کند؛ بنابراین او به شش، هفت، هشت، نه و یا حتی ده پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد تا بتواند برنامه هایش را عملی کند.

بازیکن پیشین منچستر یونایتد افزود: سولسشیر بخشی از پروسه پیشرفت منچستر یونایتد است و توانایی لازم برای انجام این کار را دارد.


بیشتر بخوانید: سولسشیر مناسب‌ترین فرد برای هدایت منچستر یونایتد است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار