جشنواره قصه‌گویی از امروز آغاز به کار می کند

رقابت سه روزه قصه گویان در کرمانشاه از صبح امروز آغاز می شود و این جشنواره استانی تا روز ۲۳مهرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : آیین رسمی مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در شهر کرمانشاه امروز آغاز می شود.

او گفت : در این جشنواره ۳ روزه که نزدیک به شصت نفر از قصه گویان برگزیده از میان هشتصد قصه گوی شرکت کننده اولیه حضور دارند، قصه گویان شرکت کننده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا در پایان این جشنواره استانی، برگزیدگان نهایی معرفی شوند.

فتاحی افزود : این جشنواره با برگزاری آیین افتتاحیه که با حضور مسئولان مختلفی از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همراه است به صورت رسمی کار خود را امروز آغاز می کند.

او افزود : مسعود حمیدی، معاون اداری، مالی و نیلوفر سالمیان، معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، حضور دارند.

فتاحی گفت : مرحله استانی جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در دو وقت؛ صبح و بعدازظهر و در محل سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲بهمن، میزبان علاقه‌مندان به قصه و قصه گویی است.

او گفت : بر همین اساس، در نوبت صبح و بعدازظهر اولین مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه، قصه گویان در بخش‌های زنان و مردان، پسران و دختران، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ ها، و... به اجرای قصه‌های خود پرداختند.

فتاحی افزود : مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کرمانشاه که از روز یکشنبه ۲۱ مهرماه آغاز می شود تا روز سه شنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

او افزود : اختتامیه جشنواره استانی قصه گویی، صبح روز سه شنبه ۲۳ مهرماه و در محل مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲بهمن برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره قصه‌گویی

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار