آغاز ثبت نام جشنواره کار و تولید در لرستان

ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۹۸در جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با توجه به ماده ۱۹۵ قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه کاران و واحد‌های نمونه هرساله با هدف اشاعه فرهنگ کار و تلاش، شناسایی و تجلیل از نیرو‌های کار مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه می‌توانند از ۲۰ مهرماه تا ۲۰ آبان سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارائه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکارو یا راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن‌آوری، خدمات تولید محصول جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید، صرفه‌جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه‌جویی در نهاد‌های تولید نسبت به سال‌های گذشته معیار‌های انتخاب سی و یکمین جشنواره امتنان است.

ثبت‌نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدیریت اجتماعی اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی مراجعه نمایند.

۳۱۷ تشکل کارگری و کارفرمایی در واحد‌های اقتصادی استان فعالیت می‌کنند و ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تعاونی صنعت، خدمات و کشاورزی با ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال است.

انتهای پیام/ر

ثبت نام جشنواره کار و تولید در لرستان آغاز شد

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.