در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انتقال جانباختگان دانشگاه خواجه نصیر به کوت عراق/۲ تن از دانشجویان مصدوم به پایتخت منتقل شدند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: اجساد مطهر جان باختگان برای انجام مراحل اداری به منطقه کوت منتقل شده است.

انتقال جانباختگان دانشگاه خواجه نصیر به کوت عراق /ورود دو تن از دانشجویان جانباخته به کشوراحمد بنی احمدی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همدان اظهار کرد: در این حادثه که در ۲۰ کیلومتری مرز مهران در خاک عراق رخ داد، ۵ نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
 
بنی احمدی افزود: از بین جانباختگان ۳ نفر دانش آموخته دانشگاه و ۲ نفر دانشجو بوده‌اند. اکنون دو نفر از مصدومان به تهران منتقل شدند و سایر مصدومان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ایلام و مهران مرخص گردیده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: مسافران کاروان نور دانشگاه که در قالب یک گروه ۱۲۰ نفره عازم عتبات شده اند هم اکنون در نجف اشرف در سلامت کامل بسر می‌برند.

او افزود: نیروی‌های هلال احمر در حال پیگیری مصرانه این حادثه و عوامل ایجاد آن هستند و پیگیری‌های لازم جهت انتقال هر چه زودتر اجساد به داخل کشور انجام خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: اجساد مطهر جان باختگان که به علت انجام مراحل اداری همچنان در عراق است به منطقه کوت انتقال پیدا کرده است.

گفتنی است؛ اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همدان در ۲۰ کیلومتری مرز مهران در خاک عراق دچار حادثه شده است.

در این حادثه احسان نوبخت ورودی ۹۳ مکانیک و نجمه هارونی ورودی ۹۳ صنایع که زن و شوهر بوده‌اند، مینا کرامتی راد ورودی ۹۱ مکانیک، حدیثه ملکی ورودی ۹۷ عمران و مطهره هاشمی ورودی ۹۶ هوا فضا از جان باختگان این حادثه بودند.

همچنین فرزند یکساله خانم کرامتی راد به نام علیرضا برهانیان نیز در این سانحه جان خود را از دست داد. مهدی برهانیان پدر کودک و خانم ندا اکبری از دانش آموختگان نیز در کما بسر می‌برند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، تصادف ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۱:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
یا امام حسین حافظ همه زائران باش خدا به خانواده این عزیزان صبر بده
آخرین اخبار