فراهانی خواستار استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و ساز‌های ساختمانی شد

عضو شورای شهر تهران گفت: استفاده از مصالح و فرآورد‌ه های ساختمانی و کارگران ماهر نقش بی بدیلی در بهبود کیفت و ایمنی ساختمان‌ها دارند.

کاظمی///فراهانی خواستار استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و ساز‌های ساختمانی شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد به سطح ضرورت رعایت استاندارد در فرآیند‌های ساخت و ساز تذکر داد و اظهار کرد: بی شک رعایت استاندارد در ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی ساختمان‌ها دارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: استفاده از مصالح و فرآورد‌ه های ساختمانی و کارگران ماهر نقش بی بدیلی در بهبود کیفت و ایمنی ساختمان‌ها دارند و شهرداری باید در این زمینه با انجام تکالیف قانونی خود گامی در مسیر ادای حق به شهر بردازد.

فراهانی با بیان اینکه خواستار اجرای کامل مصوبات شورای شهر در خصوص استفاده از مصالح ساختمانی هستم، گفت: الزام شهرداری تهران به فرهنگ سازی در خصوص ترویج استفاده از مصالح و فرآورد‌های ساختمانی استاندارد و چگونگی ایمن سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امری ضروری است که به عنوان دو مصوبه خاص شورا در مسیر تحقق ساخت و ساز استاندارد نسبت به رعایت آن‌ها تذکر می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران ضمن توجه به مصالح و فرآورد‌های ساختمانی استاندارد باید همت ویژه‌ای در استفاده از مصالح با کیفیت داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار