بیش‌از ۳ هزار زائر پاکستانی توسط هلال احمر اسکان داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳ هزار و ۱۸۷ زائر پاکستانی از ۱۲ تا ۲۰ مهر توسط نیروهای هلال احمر در میرجاوه و زاهدان اسکان داده شدند.

بیش‌از ۳ هزار زائر پاکستانی توسط هلال احمر اسکان داده شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن پشتیبانی تمام خدمات ارائه شده برای زائران بر اساس رسالت بشر دوستانه خود اقدامات امدادی و رفاهی به این زوار ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: ۵۲۷ نفر از زائران پاکستانی از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع هزار و ۳۱۱ تخته پتو و ۸۲ تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین زائران پاکستانی عنوان کرد و افزود: همچنین ۴۰ دستگاه چادر برای اسکان اضطراری زوار در میرجاوه نصب شده است.

او گفت: همچنین به دلیل بروز توفان هزار عدد ماسک بین زائران پاکستانی توزیع شد.

راشکی بیان کرد: هم‌اینک ۲۱۲ نجاتگر و داوطلب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به زوار پاکستانی هستند.

او اظهار داشت:برپایی موکب اتحاد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان میرجاوه و توزیع ۴۰۰ جلد قرآن و هزار و ۲۰۰ برگ پوستر مذهبی در بین زوار پاکستانی از اقدامات فرهنگی انجام شده برای زوار بوده است.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات به زوار پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار