مراجعه نزدیک به ۲۱هزار نفر از زائران به بیمارستان صحرایی شلمچه

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه نزدیک به ۲۱هزار نفر از ابتدای خدمات رسانی به زائران در بیمارستان صحرایی مرز شلمچه تا به امروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فرشید بهشتی رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۰ تخت در مرز شلمچه برای بیماران تعبیه شده است و پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس در شیفت های مختلف در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

او از استمرار خدمات مامایی، دندان پزشکی و بهداشت در این نقطه مرزی گفت و افزود: تا این لحظه هیچگونه کمبود دارویی وجود نداشته است و دارو با تجویز پزشک به زوار داده می شود.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: تا به امروز ۸۵۵ نفر از خدمات مامایی دانشکده علوم پزشکی آبادان استفاده کرده و تعداد بستری موقت نیز ۴هزار و ۸۷۹ نفر بوده است.

بهشتی به فعالیت ۴۰ دستگاه آمبولانس و ۴اتوبوس آمبولانس از ورودی شلمچه تا نقطه صفر مرزی گفت و افزود: میانگین اعزام بیماران ۸۰ نفر در روز بوده است.

او بیشترین مراجعه به بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی آبادان را در روز ۲۰ مهرماه امسال عنوان کرد و افزود: در این روز ۵ هزار و ۱۰۰ نفر از خدمات بیمارستان در مرز شلمچه استفاده کردند.

بهشتی گفت: تعداد درمان سرپایی بیماران از ۱۳ مهر تا امروز ۱۴هزار و ۸۸۶ مورد بوده است.

انتهای پیام/ د

مراجعه  زوار به بیمارستان صحرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.