در نیمه نخست سال انجام شد؛

راه اندازی ۶۹ واحد صنعتی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:در نیمه نخست امسال ۶۹ واحد صنعتی در استان زنجان راه اندازی و وارد چرخه تولید شدند.

راه اندازی ۶۹ واحد صنعتی در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر  افزود: سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته برای راه اندازی این واحد‌ها بالغ بر یکهزار و ۴۶۲ میلیارد ریال می‌باشد.

او تصریح کرد: امسال تاکنون ۶۳۹ نفر در واحد‌های صنعتی جدید مشغول به کار شده اند.

فغفوری در خصوص وضعیت بخش صنعت در استان زنجان اظهار داشت: هم اکنون هزار و ۲۴۲ واحد صنعتی در استان راه اندازی و دارای پروانه بهره برداری می‌باشند.

او  میزان سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته در استان را بالغ بر ۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام مسئول در خصوص اشتغالزایی ایجاد شده در بخش صنعت استان گفت: تاکنون ۴۲ هزار و ۲۵۴ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به عمده محصولات تولیدی واحد‌های صنعتی استان خاطر نشان ساخت: ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فراورده‌های لبنی، انواع نخ پنبه و پارچه، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، دستمال کاغذی، رول پیشو و پوشک بچه از جمله عمده محصولات تولیدی استان می‌باشند.
 
انتهای پیام/ن

 

۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان 

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.