هیئت ورزشی نابینایان چشم به راه اختصاص بودجه

دبیر هیئت ورزشی نابینایان استان اصفهان گفت: باتوجه به فعالیت هیئت ورزشی نابینایان در چندین رشته مختلف، این هیئت نیاز به اختصاص بودجه ی بیشتری دارد.

نباتی دبیر هیئت ورزشی نابینایان استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به فعالیت این هیئت ورزشی در ۷ رشته برای آقایان و ۴ رشته برای بانوان عنوان کرد: این هیئت ورزشی در رشته‌های شطرنج، گل بال، دومیدانی و شنا برای بانوان فعال است.

او ادامه داد: علاوه بر این رشته ها، آقایان در وزنه برداری و فوتبال فعالیت می‌کنند.

نباتی با بیان اینکه در تمامی رشته‌ها ورزشکارانی از اصفهان در تیم ملی حضور دارند، اظهار کرد: هیئت ورزش نابینایان استان اصفهان در مسابقات پارسال موفق به کسب مقام اول در بین هیئت‌های ۳۱ استان کشور شدند.

دبیر هیئت ورزشی نابینایان استان اصفهان با اشاره به اینکه این هیئت در چند رشته فعالیت می‌کند، بیان کرد: متاسفانه این هیئت ورزشی با کمبود بودجه روبه رو است و حدود یک چهارم بودجه محقق شده است.

نباتی به دیگر چالش‌های این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: در اختیار نداشتن دفتری برای هیئت ورزشی، استخر بانوان وکمبود سالن ورزشی عمده مشکلات هیئت است و تجهیزات و امکانات ورزشی مورد استفاده نه از سوی اداره ورزش و جوانان بلکه از سوی از سوی سازمان بهزیستی تامین شده است.

او با اشاره به تعامل اداره آموزش و پرورش استثنایی با این هیئت ورزشی گفت: مربیان هیئت در ۲ مرحله با مراجعه به مدارس، از بین دانش آموزان مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادیابی می‌کنند.
 
انتهای پیام/ش

ورزش نابینایان اصفهان نیازمند توجه ویژه 

برچسب ها: معلول ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار