حاجی دلیگانی در اخطار قانون اساسی:

چرا دولت لایحه اصلاح ساختار بودجه ر ا به مجلس نمی‌آرود

نماینده مردم شاهین شهر گفت: دولت باید چندی دیگر لایجه بودجه سال ۹۹ را به مجلس ارائه دهد در حالی که اصلاحات ساختاری انجام نداده و سوال بنده است که مجلس چه قدمی را می‌خواهد بر دارد؟

چرا دولت لایحه اصلاح ساختار بودجه ر ا به مجلس نمی‌آرودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلگیانی نمانیده مردم شاهین شهر در جلسه امروز عصر پارلمان در اخطار اصل ۱۱۰ قانون اساسی اظهار کرد: رهبر انقلاب در سال ۷۰ به دولت سازندگی فرمودند که ساختار بودجه و برنامه اقتصادی را بدون نقص اصلاح کنند.

او ادامه داد: اگر فرمایش رهبری هر سال ۳ درصد انجام شده بود اکنون شاهد رشد ۸۷ درصدی به نفت بودیم.

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: دولت باید پاسخ دهد که چرا سیاست‌های راهبردی اجرا نشده است، چرا که نتیجه عملکرد آنها فشار‌های مالی و اقتصادی به مردم است.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: در ۲۴ اردیبهشت سال جاری خدمت رهبر انقلاب رفتیم و در آن جلسه اصلاحات ساختاری بودجه مطرح بود و مقرر شد که در ۴ ماهه اول سال ۹۸ مجلس و دولت مشکل ساختار بودجه را حل کنند، اما چنین نشد.

او تاکید کرد: قرار بود که دولت اصلاح ساختار بودجه را به مجلس بیاورد، اما هنوز این کار را نکرده و سوال من این است حال که دولت می‌خواهد اندکی بعد لایحه بودجه ۹۹ را به مجلس بیاورد در حالی که هنوز اصلاح ساختاری را ارائه نداده مجلس چه قدمی می‌خواهد بر دارد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار