مخالفت بایرن با جدایی «مولر»

نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ جدایی هافبک ۳۰ ساله این تیم را اتفاقی غیر قابل تصور دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارل هاینتس رومنیگه انتظار دارد توماس مولر در نقل و انتقالات تابستانی از بایرن مونیخ جدا نشود و در این تیم بماند. این در حالی است که مولر در فصل جدید فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است.

هافبک هجومی ۳۰ ساله باواریایی‌ها در اوایل این ماه نیز از وضعیتش در این تیم اظهار نارضایتی کرده بود و خواستار جدایی از بایرن مونیخ شد.


بیشتر بخوانید: ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان کارشناس تلویزیونی می‌شود


مولر در ۵ بازی اخیر بایرن مونیخ فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده است. برخی شایعات حاکی از انتقال مولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما رومنیگه جدایی مولر از بایرن مونیخ را غیر قابل تصور دانست و گفت: روابط مولر و بایرن مونیخ همچنان مثبت است و او بخش مهمی از تیم ما است.

مولر تمام دوران حرفه‌ای خود را در آلیانز آره نا سپری کرده و با این تیم به ۸ قهرمانی بوندسلیگا دست یافته است. مولر ۳۰ ساله در فصل گذشته ۲۸ بازی برای بایرن مونیخ انجام داد، اما در فصل جدید و با انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، بازیکن برزیلی جایگزین مولر شده است.

رومنیگه نگرانی‌های هافبک ۳۰ ساله تیمش را به جا دانسته و پذیرفته اگر مولر بخواهد در نشستی با یکدیگر در خصوص نگرانی‌های او صحبت کنند.


بیشتر بخوانید:  جدایی مولر از بایرن مونیخ تکذیب شد


نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت: اگر مولر با نیمکت نشینی مشکلی نداشت، این معنی را می‌داد که او در جای اشتباهی بازی می‌کند. این همان واکنشی است که ما می‌خواهیم بعد از نیمکت نشینی از بازیکنانمان ببینبم، اما او همچنان با ما قرارداد دارد و از او می‌خواهیم با جدیت به کارش در تیم ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار