مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی (ع) شب گذشته در چادر‌های جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«فرزین معتمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : در اردوگاه برپا شده در مرز خسروی ۶۸۰ نفر و در شهرستان قصرشیرین ۸۵۰ نفر با بهره گیری از چادر، سالن‌های آموزشی و ورزشی و سایر مکان‌ها اسکان داده شدند.

او گفت : ۵۸۰ نفر از زائران اربعین حسینی نیز شب گذشته در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، ۴۰ نفر در بیستون و ۲۵۰ نفر نیز در صحنه اسکان یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۱ پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار جمعیت هلال احمر در طول مسیر به منظور خدمات رسانی به زائران در آماده باش کامل هستند.

 معتمدی،گفت: تیم‌های عملیاتی، خودرو ارتباطات رادیو و تصویری، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و پنج دستگاه آمبولانس و خودرو نجات نیز برای امدادرسانی به زوار در مرز خسروی مستقر شده اند.

او گفت: تمام تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و اسلام‌آباد غرب در آماده‌باش هستند و دوره‌های بازآموزی و توان‌افزایی نیرو‌های امدادی در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از استقرار یک فروند بالگرد امدادرسانی در فرودگاه کرمانشاه به منظور خدمات رسانی به زائران خبر داد و گفت: اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر استان هم به همراه تعدادی از پرسنل این جمعیت به منظور خدمات رسانی به زائران در خاک عراق راهی این کشور شده اند.

معتمدی به اعزام اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مرز خسروی اشاره کرد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در محدوده مرز علاوه بر ارائه مشاوره‌های بهداشتی لازم درمانگاه‌ها و مراکز درمانی طول مسیر در کشور عراق را نیز معرفی می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت ۱۶ پایگاه هلال احمر در مسیر زائران

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.