استقرار تیم های تشخیص هویت در هنگام تردد زائران اربعین حسینی از مرزها

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: تیم‌های تشخیص هویت در مرزهای چهارگانه کشور و در هنگام تردد زائران اربعین حسینی مستقر شده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار محسن حسن خانی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی پلیس، امنیت در مرزهای چهارگانه ما به اضافه مرزهای ورودیمان وضعیت بسیار مناسبی دارد.

او ادامه داد: پیش بینی های لازم برای پیشگیری از جرم در زمینه های مختلف انجام شده است تا مجرمانی که می خواهند از این فرصت سوء استفاده کنند جلوشان گرفته شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: پلیس آگاهی به عنوان متولی امر کشف سرقت تمهیدات ویژه ای را در بحث اربعین اندیشیده است که از جمله آن می توان به استقرار چند صد کارآگاه خودمان در مرزها مستقر اشاره کنیم.

سردار حسن خانی گفت: گشت های محسوس و نامحسوس مان در مرزها مستقرند، تیم های دی . وی . آر (تشخیص هویت) در مرزها حضور دارند تا اگر مورد ماموریتی پیش آمد ماموریتشان را انجام دهند ضمن اینکه دوربین های پلاک خوان را نیز در تمامی مرزها و شهرهای منتهی به مرزها مستقر کردیم.

او با اشاره به اینکه در راستای آگاه سازی مردم اقدامات بسیار خوبی انجام شده، افزود: این آموزشها از طریق رادیو اربعین، بروشورهایی که تهیه و در میان زائران توزیع شده و آموزشهایی که به مردم، موکب ها و زائرانی که قصد ورود و یا خروج از آن را دارند، ارائه شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجاگفت: تمام بانکهای اطلاعاتی مان را در مرزها مستقر کرده ایم تا چنانچه نیازی به اطلاعات داشتیم بتوانیم از آن بهره برداری کنیم، این اقدامات سبب شده ما امسال کمترین جرم را در مرزهایمان داشته باشیم.

سردار حسن خانی ادامه داد:خوشبختانه مردم آگاهتر از قبل خودروهایشان را در پارکینگ هایی که در استانهای مختلف و شهرهای مرزی احداث شده، پارک کرده اند و مسئولیت این پارکینگ ها به بخش خصوصی داده شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک شور و شوقی در مرز شلمچه وجود دارد که توام با شعور است، مرز شلمچه را بسیار عالی دیدم و عزیزان ما در مسئولیت ها و ادارات مختلف که در این مرز حضور دارند به خصوص همکاران خودم در نیروی انتظامی که از شهر تا نقطه صفر مرز مستقرند، برخوردشان با مردم بسیار خوب است و با حوصله با آنان روبرو می شوند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا  افزود: زائران با معنویت خاصی پس از زیارت وارد کشور می شوند و با برادران خودشان در نیروی انتظامی نیز برخورد مناسبی دارند، مرز شلمچه آرامش و امنیت خوبی دارد و نیروهای ما پای کارند.

سردار حسن خانی گفت: امید می رود تا این برادری که وجود دارد منجر به ظهور حضرت مهدی شود، به طور یقین مراسم اربعین مراسمی ایست که بتواند وحدت بخش میان مسلمین شود.

انتهای پیام/ د

تیم های تشخیص هویت در مرزهای چهارگانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.