تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد

آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» با بازی ویل اسمیت و انیمیشن «خانواده آدامز» توانستند پر فروش‌های نوی رسیده این هفته شوند. فیلم سینمایی «انگل» نیز به صورت محدود اکران شد و بیشترین فروش نسبت به سالن سینما را از جوکر ربود. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

۵تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد) دانتون اَبی «Downton Abbey»
دانتون ابی یک فیلم در ژانر درام تاریخی به کارگردانی مایکل انگلر است که از سوی کمپانی فوکس پیکچرز منتشر شد. این فیلم ادامه مجموعه‌ای تلویزیونی به همین نام است که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ پخش می‌شد. هیو بونه‌ویل، لورا کارمایکل، میشل داکری، جوآن فروگات از جمله بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم در یک قصر بزرگ در یورک‌شر رخ می‌دهد و در آن، داستان زندگی یک خانواده‎ی اشرافی به نام خاندان کرالی به همراه خدمتکاران شان، در دوران پس از سلطنت ادوارد هفتم و در خلال سلطنت جرج پنجم و پس از آن، روایت می‌شود.

پس از چهار هفته این فیلم هم با ۴.۹ میلیون دلار توانست خودش را در رتبه پنجم و در میان پرفروش‌ها حفظ کند.

۴تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد) نفرت انگیز «Abominable»
انیمیشن جدید شرکت دریم ورکز است پرل استودیو در ژانر ماجراجویی است. جیل کالتون به طور مشترک در کنار تاد ویلدرمن کارگردانی این فیلم را انجام داده اند. جیل نویسندگی این پروژه را نیز انجام داده است و کلویی بنت، آلبرت تسای، تنزینگ نورگای، ادی ایزارد و تسای چین صدا پیشگان آن هستند.

داستان انیمیشن از این قرار است که شخصیت «یی» یک موتود افسانه‌ای به نام «یتی» را در پشت بام خانه خود پیدا می‌کند که به همراه دوستانش نام اورا اورست می‌گذارند. آن‌ها قصد دارند این موجود را به خانه خودش در بالاترین نقطه زمین برسانند.

نفرت انگیز در هفته سوم نمایش خود ۶ میلیون فرو داشته و فروش آن در گیشه آمریکای شمالی به نزدیکی ۴۸میلیون رسیده است.

۳تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد) مرد ماه جوزا «Gemine Man»
فیلم جدید کمپانی پارامونت ساخته کارگردان برنده جایزه اسکار، آنگ لی است که در سبک علمی-تخیلی، اکشن و درام تهیه شده. این فیلم را نظر منفی منتقدان روبرو شده است.

داستان فیلم از این قرار است که یک مامور پا به سن گذاشته به نام هنری بروگن در آستانه بازنشستگی قرار دارد و حالا نسخه جوان‌تر وی قصد کشتنش را دارد. ویل اسمیت، کلایو اوون و بندیکت وانگ بازیگران این هستند.

مرد ماه جوزا در اولین قدم خود تنها ۲۰ میلیون دلار فروش بلیط داشته و به همین خاطر به نظر می‌رسد نمی‌تواند حتی به بودجه ساخت خود که چیری در حدود ۱۴۰ میلیون دلار است نزدیک شود.

۲تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد) خانواده آدامز «The Adams Family»
محصول جدید کمپانی گلدوین مایر که یونیورسال مسئولیت توزیع آن را بر عهده داشته است. این انیمیشن و به اصلاح پویا نمایی در ژانر کمدی ترسناک به کارگردانی کنراد ورنن ساخته شده است.

اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، نیک کرول و بت میلر صدا پیشگان این انیمیشن هستند که داستان خانواده‌ای عجیب و غریب و ماجراجویی آن‌ها را روایت می‌کند.

خانواده ادامز، به دنبال «جوکر» در رتبه دوم باکس افیس قرار گرفت تا صدر نشین فیلم‌های تازه اکران این هفته هالیوود شود. فروش این انیمیشن از ۴۰۰۷ سالن سینما ۳۰ میلیون دلار است.

۱تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌ها در گیشه جهان/ «انگل» بلای جان «جوکر» شد) جوکر «joker»
فیلم سینمایی جدید برادران وارنر است که در ژانر تریلر روانشناختی ساخته شده. تاد فیلیپس کارگردانی این فیلم جنجالی را برعهده داشته و نویسندگی آن را نیز خود فیلیپس به همراه اسکات سیلور بر پایه شخصیت تبهکار دنیای دی سی انجام داده است.

این فیلم داستان یک کمدین شکست خورده‌ای به نام آرتور فلک در شهر گاتهام در سال ۱۹۸۱ را روایت می‌کند که پس از تجربه‌های تلخ با نام جوکر وارد دنیای شرارت و تبهکاری میشود. واکین فینیکس و رابرت دنیرو از بازیگران اصلی این فبلم هستند.

جوکر که از در هفته نخست سود آوری خود را تضمین کرده بود، در این هفته نیز ۵۵ میلیون دلار تا همچنان صدر گیشه هالیوود و گیشه جهان را در دست داشته باشد.

از نکات دیگر گیشه این هفته اکران فیلم‌های سینمایی «جکسی» و «انگل» بود. فیلم سینمایی انگل که اکران محدودی داشت و تنها در ۳ سینما نمایش داده شد، با ۱۲۵ هزار دلار فروش از هر سالن سینما بیشترین میزان فروش نسبت به تعداد سالن‌های نمایش را کسب کرد. هفته آینده نیز فیلم‌های سینمایی «مالیفیسنت: پادشاه شیطان ها»، «سرزمین زامبی»، «فانوس دریایی» و «خرگوش جوجو» اکران می‌شوند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.