حکم انفصال از خدمت ۵ ساله علت مخالفت شورای شهری‌ها با انتصاب امرودی

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد که علت مخالفت اعضای شورای شهر تهران با انتصاب امرودی به ریاست سازمان فرهنگی-هنری شهرداری، حکم انفصال از خدمت ۵ ساله اوست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته حجت نظری عضو شورای شهر تهران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از یکی از جدی‌ترین پیشنهاد‌های شهرداری تهران برای تصدی‌گری سمت سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران پرده برداشت و بدون آن که نامی برده باشد، این گزینه را فردی خواند که هنوز به دلیل تخلفات در دوره قبل مدیریت شهری در هیئت تخلفات دارای پرونده مفتوح است.

در همان زمان بررسی‌های خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نشان داد حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون سابق شهردار تهران همان فردی است که حجت نظری او را گزینه پیشنهادی شهرداری تهران برای جانشینی سعید اوحدی در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری معرفی کرده است.

امرودی///////////


بیشتر بخوانید: گزینه جنجالی شهردار تهران برای ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری مشخص شد 


در ادامه اما یک منبع آگاه در شورای شهر تهران اعلام کرد به طور حتم اعضای شورای شهر تهران با انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین امرودی در سمت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مخالفت خواهند کرد و نظر اعضای شورای شهر تهران بر انتصاب محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در این سمت (سازمان فرهنگی هنری شهرداری) است.

حال روز گذشته محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در این باره گفت: برخی از اعضای شورای شهر تهران اعتراضی در این باب داشتند و اعتقاد آن‌ها این بود که نظر اعضای شورای شهر تهران در هیئت امنا به درستی مطرح نشده است.

حجت نظری در بخشی از توئیت خود نوشت: «یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها جهت تصدی گری این سمت (ریاست سا زمان فرهنگی هنری) پرونده مفتوح در هیئت تخلفات دارد.»

اما بررسی باشگاه خبرنگاران جوان ابعاد تازه‌ای از حکم حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی را آشکار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی بر اساس شماره رأی ۱۱۹۱ (یک هزار و یکصد و نود و یک) سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۹۶/۰۵/۱۶ که در چهار برگ صادر شده است، با اکثریت آرا به مجازات بند (و ماده ۹) به محرومیت از انتصاب به پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های مشمول این قانون به مدت ۵ سال محکوم شده است.

در ادامه این حکم آمده که این رأی قطعی است و محکوم علیه در صورت اعتراض به این رأی می‌تواند شکایت خود را ظرف مدت سه ماه پس از ابلاغ رأی به دیوان عدالت اداری تسلیم کند.

طبق حکم به دست آمده، اما هنوز مشخص نیست که امرودی اعتراضی به حکم داشته یا خیر و یا اینکه آیا حکم در مرحله تجدید نظر تغییر کرده است یا خیر.

حال مشخص است که اعضای شورای شهر تهران با استناد به حکم مذکور مخالف انتصاب امرودی هستند.

انتهای پیام/

علت مخالفت شورای شهری‌ها با انتصاب امرودی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طلبکارمظلوم
۰۷:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
اتفاقا چون حسودها هستند قدرشون دانسته نمی شود وزیرابشو می زنند خدا جای حقی است خدمتشون به موقع می رسد همه آنهایی که به طریقی بهش ظلم کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
امرودي بي كفايت ترين گزينه است
آخرین اخبار