رئیس هیئت ووشوی قم عنوان کرد؛

کسب ۶ مدال کشوری از آن ووشوکاران قمی

محمدزاده گفت:ووشوکاران قم در مسابقات سبک چانگ چوآن کشور در قزوین که با حضور ٢١٦ شرکت کننده برگزار شد ٢طلا،٢ مدال نقره و ٢ مدال برنز کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جواد محمدزاده رئیس هیئت ووشوی قم گفت: ووشوکاران قم در مسابقات سبک چانگ چوآن کشور در قزوین که با حضور ٢١٦ شرکت کننده برگزار شد ٢طلا، ٢ مدال نقره و ٢ مدال برنز کسب کردند و بر اعتبار ووشوی قم افزودند.

محمدزاده افزود: در این رقابت‌ها متین هفته خانکی و محمدرضا رحیمی پور مدال طلا گرفتند، مهدی هفته خانکی و ابوالفضل مغانلو مدال نقره کسب کردند و سهم احسان یزدی و مهدی نامدار مدال برنز بود ضمن این که ماشاءالله سیرجانی هدایت تیم اعزامی قم را بر عهده داشت.

او بیان کرد: در این مسابقات در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، محمد حسن رحیمی، در وزن منهای ۶۰ کیلو امیر نجفی، در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم امیر حسین نصرتی و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرن محمدرضا فاضلی عناوین برتر را کسب کردند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: مسابقات درون اردویی تیم ووشوی منتخب بزرگسالان ساندای قم نیز در اوزان مختلف برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان که از ۲۰ تا ٢٤ آبان در استان البرز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

محمدزاده عنوان کرد: همچنین در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم، علی محمدی در وزن منهای ۸۰ کیلو رضا شاه محمدی و در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم علی امیر آبادی فراهانی و در وزن منهای ۹۰ کیلو محمد قبادی قهرمان شدند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: سرمربی تیم منتخب بزرگسالان استان قم مهدی ادیب نژاد از چهره‌های شاخص ووشو است و امسال امید فراوانی برای ارائه عملکردی بی نظیر نسبت به گذشته در رویداد‌های رسمی ووشوی کشور تا پایان سال داریم.

انتهای پیام/ح

ووشوکاران قم صاحب ۶ مدال کشوری شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار