آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

عزت وقدرت ارتش موجب قدرت اسلام است

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمن تلاش می کند با افزایش توان وامکانات خود درمقابل اسلام بایستد، اما قدرت اسلام هم به برکت مسائلی مانند راهپیمایی اربعین و مدافعان حرم در حال گسترش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی که در آستانه ۲۴ مهر سالروز تشکیل این سازمان انجام شد ارتش جمهوری اسلامی ما ارتشی با ایمان توصیف کرد و گفت: همین ایمان و معنویت وجه تمایز آن با سایر ارتش‌های جهان شده است.

آیت الله نوری همدانی همچنین ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی عزیز در نزد ملت توصیف کرد و افزود: ایمان و معنویت وحدت و اتحاد و دشمن شناسی از عوامل عزت ارتش قدرتمند ماست.

آیت الله نوری همدان عزت وقدرت ارتش را موجب قدرت اسلام دانست و افزود: دشمن تلاش می کند با افزایش توان وامکانات خود درمقابل اسلام بایستد، اما قدرت اسلام هم به برکت مسائلی مانند راهپیمایی اربعین و مدافعان حرم در حال گسترش است.

مرجع تقلیدشیعیان تصریح کرد: به همین جهت ارتش باید همواره با عزمی راسخ و استوار در جهت ماموریت‌های خود گام بردارد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: همانگونه که علما مرزبان شیعه هستند ارتشیان نیز مرزبان کشور و امنیت بشمارمی روند و به همین علت در دل مردم جای دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار تعظیم شعائر را در ارتش در اوج دانست و گفت: نمونه این مهم حضور بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم در ارتش است.

انتهای پیام/ح

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.