معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خبر داد؛

شکل گیری وب سایت موکب اشتغال محرومان از خدمات رسانی پدیده اربعین/ وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار محروم در کشور

عبدالملکی از وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار محروم در کشور خبر داد.

شکل گیری وب سایت موکب اشتغال محرومان از خدمات رسانی پدیده اربعین/ وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار محروم در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در مراسم‌ رونمایی از وب سایت موکب محرومان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وب سایت موکب اشتغال محرومان یک فضای مجازی دائمی برای ارائه خدمات اشتغال به جامعه نیازمند کشور است.

وی با بیان اینکه ما حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار محروم در کشور داریم، گفت: این افراد از خدمات برخوردار نیستند و کمیته امداد تلاش می‌کند که منابع اولیه را برای آن‌ها فراهم کند.

عبدالملکی افزود: وب سایت موکب اشتغال محرومان قرار است فضای مجازی باشد تا کسانی که قصد خدمت به محرومان از طریق فراهم کردن لوازم اشتغال را دارند در آنجا ثبت نام کنند و نیازمندان به خدمات نیز در آنجا ثبت نام می‌کنند و پس از تأیید آن‌ها از سوی کمیته امداد به ارائه کنندگان خدمات ارجاع می‌شوند.


بیشتر بخوانید: وب سایت موکب اشتغال کمیته امداد چیست؟


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: تأمین سرمایه، ضمانت وام، آموزش‌های کسب و کار و فنی و حرفه‌ای، مشاوره، بازاریابی و کمک به تأمین مواد اولیه و تجهیزات جزء خدمات این وب سایت تعریف شده است.

عبدالملکی بیان کرد: امروز این وب سایت کار خود را با استفاده از فرهنگ خدمات رسانی ویژه‌ای که پدیده اربعین در دنیا و ایران القاء کرده است، آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه عنوان موکب با این شرایط برای این وب سایت انتخاب شده، زیرا پدیده اربعین با عنوان موکب گره خورده است، گفت: اربعین و موکب توانسته ادبیات جدید در خدمات رسانی تعریف کند.

عبدالملکی افزود: ما از همه متخصصانی که می‌توانند در حوزه کسب و کار به ما کمک کنند دعوت می‌کنیم که مانند خدمات‌رسانی در مراسم اربعین به اشتغال محرومان کمک کنند تا مشکل محرومان حل شود.

انتهای پیام/

توضیحات کمیته امداد درباره عملکرد وب سایت موکب اشتغال محرومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار