سردار سرلشکرحسین سلامی مطرح کرد؛

افزایش چشمگیر حجم زائران نسبت به پارسال/ مشکل خاصی در عبور زائران از مرز شلمچه دیده نمی شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حجم زائرانی که به کربلای معلی مشرف می شوند نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش چشمگیر حجم زائران نسبت به پارسال/ مشکل خاصی در عبور زائران از مرز شلمچه دیده نمی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:امسال تعداد کسانی که به کربلای معلی مشرف شدند نسبت به پارسال  افزایش قابل توجهی داشته است ولی با همت و تلاش چند برابر دست اندرکاران در مرز های کشور توانستیم به خوبی به نیازهای زائران پاسخ بدیم آنچه ما تا این لحظه دیدیم حرکت آرام و منطقی زائران است و خدماتی که داده می شود.

 او با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم تا پایان ایام اربعین خدماتی که شایسته زائران است را به آنها ارائه دهیم،  ادامه داد: مشکل حمل و نقل تا حدودی حل شده  و به عنوان سپاه آمادگی این را داریم که حتی با تعطیل کردن حمل و نقل ،سرویس‌های حمل و نقل خود را در همه شهرهای کشور رای جابجایی زائران مهیا کنیم .

 سردار سلامی تصریح کرد: به نظر می رسد که مشکلات فشرده ای که در روزهای قبل بود به تدریج در حال حل است و مشکلات خاصی دیده نمی شود. سیستم های اطلاعاتی ما کاملا فعال هستند و بچه های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا و دستگاههای امنیتی هوشیارند و امید است این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و راحتی برای مردم ادامه داشته باشد.

او  اظهار کرد: آنچه که ما در مرز شلمچه دیدیم تاکنون حرکت آرام و منطقی زائران است که امید می رود تا انتهای مراسم، خدماتی که شایسته است را به زائران بدهیم.


بیشتر بخوانید:شکست سریالی آمریکا ادامه دارد


در ابتدای این جلسه، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با ارائه گزارشی از مرز شلمچه و چذابه وضعیت دو مرز را مطلوب عنوان کرد.

سردار شاوارپور فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان تمامی امور نظم، خدمات، بهداشت و امنیت را تحت کنترل سپاه با همکاری با دیگر ارگان ها عنوان کرد و گفت: مواد غذایی برای مواکب از ابتدا تا توزیع مورد نظارت است.

او ادامه داد: بالغ بر ۶۰ کانتینر آب معدنی در بین زائران و مواکب توزیع شده است.

  فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین با اشاره کمبودهای آن سوی مرز خواستار انتقال بیشتر آب به آن سوی مرز در عراق شد.

انتهای پیام/ د

امنیت کامل در مرزشلمچه برقرار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.