۲۱۶ هزار جلد دفترچه دانش آموزی دولتی در سطح استان سمنان توزیع شد

در نیمه دوم شهریور ماه و در ایام بازگشایی مدارس حدود ۲۱۶هزار جلد انواع دفترچه دولتی در نقاط مختلف استان و نمایشگاه‌های پائیزه عرضه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در کارگروه تنظیم بازار استان که در سازمان صمت استان برگزار شد،گفت: با توجه به توزیع گسترده دفاتر دولتی در سطح استان که از نیمه دوم شهریور ماه و در ایام بازگشایی مدارس آغاز شده است حدود ۲۱۶هزار جلد انواع دفترچه دولتی در نقاط مختلف استان و نمایشگاه‌های پائیزه عرضه شده است.

او افزود: این تعداد دفترچه از دو کارخانه پارسیان کاغذ گرمسار و آروین صانع اصفهان تأمین و طی سه مرحله در استان توزیع شده است که در مرحله اول و دوم ۱۶۶هزار جلد توسط اتحادیه تعاون روستایی و در مرحله سوم ۵۰هزار جلد توسط اتحادیه صنف لوازم التحریر جذب و توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از انجام بیش از ۵۶۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم التحریر و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی خبر داد.

اسودی ابراز داشت: در ایام بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، طرح نظارتی نوشت افزار در استان با هدف اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها از تاریخ دهم شهریور ماه به مدت یکماه در سراسر استان اجرا شده است.

او در پایان بیان کرد: در این طرح و طی بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۳ فقره پرونده تخلف با عناوین گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و ارزش ریالی افزون بر ۶۲میلیون ریال تشکیل شده است که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

انتهای پیام / م

۴۳ فقره پرونده تخلف در بازرسی از لوازم تحریر در سح استان سمنان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار