بختیاری مطرح کرد؛

حل معضل اشتغال در گرو ایجاد قرارگاه جهادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برای حل معضل اشتغال نیازمند یک قرارگاه جهادی هستیم.

حل معضل اشتغال در گرو ایجاد قرارگاه جهادیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در مراسم‌ رونمایی از وب سایت موکب محرومان اظهار کرد: همیشه کار‌های بزرگی همانند انقلاب را از مسجد شروع کردیم.

وی با بیان اینکه در تاریخ کار‌های بزرگی با نام کربلا آغاز شده است، افزود: با این روند توانستیم با دست خالی قبل از انقلاب نظام سیطره مورد حمایت شرق و غرب را سرنگون کنیم، کاری که به نام امام حسین(ع) و قداست آن انجام گیرد، پربرکت و پر رونق است.

بختیاری ادامه داد: برای حل معضل اشتغال نیازمند یک قرارگاه جهادی هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: تدبیری که معاونت اشتغال تعریف کرده است، می‌تواند راهی را باز کند.

بختیاری با اشاره به اینکه این موکب همه را به یاد اربعین می‌اندازد، گفت: نامگذاری وب سایت اشتغال محرومان به عنوان موکب جرقه‌ای است که بر اساس آن بابی در قالب پروژه‌ باز شده و مردم وارد صحنه می‌شوند و هر جا که مردم حضور داشتند، ما شکست ناپذیر شدیم.

وضعیت اشتغال دغدغه مقام‌معظم رهبری است

وی با ببان اینکه دغدغه امروز مقام معظم رهبری بدون تعارف اشتغال است و در حکم بنده نیز توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات ذکر شده است، گفت: با راه اندازی این وب سایت امیدواریم بتوانیم برخی از مشکلات محرومان در حوزه اشتغال را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید: شکل گیری وب سایت موکب اشتغال محرومان از خدمات رسانی پدیده اربعین/ وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار محروم در کشور


بختیاری گفت: قطعا این اتفاق مبارک برای کل کشور برکت و ثمرات خوبی را خواهد داشت، ضمن اینکه در حوزه فناوری باید دسترسی آسان برای ثبت نام خیرین و محرومان نیز فراهم شود تا بتوانیم گره گشایی از کار محرومان داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از آقای عبدالملکی نیز برای اینکه به دنبال مدل‌های جدید اشتغال هستند تشکر می‌کنم که امیدوارم زحمات آن‌ها نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار