آیت الله صافی گلپایگانی در یدار بارئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ؛

برنامه‌هایی که در ارتش در حال اجراست مایه خرسندی است/ ارتش جمهوری اسلامی امروز یک ارتش معنویت محور است

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: این برنامه‌هایی که اکنون در ارتش در حال اجرا است و آقای محمدحسنی نیز به آن اشاره کردند مایه خوشحالی و خرسندی من است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از معاونان و روسای ادارات این سازمان با آیت‌الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفت:من جزو مدافعین حفظ ارتش بودم و امروز خوشحالم که از ارتشی مقتدر برخورداریم.

 مرجع تقلیدشیعیان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به ویژه تربیت بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم و ارتقای بصیرت سیاسی و معنوی در ارتش، تصریح کرد: این برنامه‌هایی که اکنون در ارتش در حال اجرا است و آقای محمدحسنی نیز به آن اشاره کردند مایه خوشحالی و خرسندی من است؛ بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده، ولی فقیه در ارتش نیز در این دیدار با بیان فلسفه تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش ما متدین و ملتزم بر ارزش‌ها، اخلاق اسلامی و پا در رکاب ولایت است.

آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز یک ارتش معنویت محور است، افزود: خوشبختانه تالیفات گرانسنگ حضرتعالی در حوزه معنویت در ارتش جاری و ساری است.

نماینده، ولی فقیه در ارتش یادآورشد: داشتن یک ارتش معنوی برای نظام اسلامی که ماموریتش بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشد امری اجتناب ناپذیز است و امروز تمام دغدغه ارتش بسترسازی در این امر مهم است.

حجت الاسلام محمدحسنی اظهار امیدواری کرد: به سمت ارتشی در حرکت هستیم که وقتی امام عصر (عج) ظهور فرمودند بفرمایند همین ارتش من باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به طرح‌های فرهنگی در ارتش گفت؛ امروز بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم در ارتش فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل مرتبط با اهل بیت اگر ارتشیان ما اجازه داشتند حتی یک نفر از آن‌ها در ایران نمی‌ماند و در پیاده روی باشکوه اربعین حسینی شرکت می‌کردند.

امیدواری به خدمات ارتش در بحث مردم یاری و خدمات رسانی در بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرموند که امروز ارتش در دست نیرو‌های متدین و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است.

او اضافه کرد: مجموعه نیرو‌های ارتش با دایر کردن موکب‌های متعدد در مرز‌های غرب و جنوب غرب کشور روزانه از ۲۰ هزار زائر کربلا و اربعین پذیرایی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در ارتش اذعان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همه ساز و برگ خود امروز در خدمت انقلاب، اسلام، اهل بیت (ع)، مراجع گرانقدر و معنویت است.

انتهای پیام/ح

من جزو مدافعین حفظ ارتش بودم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.