مدیردفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه خبرداد:

راه اندازی سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر

صدیقی، گفت: سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شده و در دسترس اساتید قرار گرفته است.

راه اندازی سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیربه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی صدیقی مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در مراسم افتتاح سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این سامانه نرم افزاری مبتنی بر وب است که به فرآیند ارتقاء اعضای هیات علمی این دانشگاه کمک خواهد کرد. 

او افزود: با استفاده از این سامانه کلیه اطلاعات آموزشی و پژوهشی اعضاء هیأت علمی که در پورتال دانشگاه موجود باشد (مانند دروس، دانشجویان، مقالات، و کتاب‌ها)، در فرم‌های مربوط به ارتقاء اساتید قرار داده می‌شود. امتیازات ارزیابی نیز به صورت خودکار محاسبه شده و در محل مشخص داخل فرم‌ها قرار می‌گیرد.

صدیقی ادامه داد: علاوه بر این، در صفحه اول سامانه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هرنوع اطلاعاتی که اساتید برای روند ارتقاء مرتبه علمی خود نیاز داشته باشند نیز وجود دارد.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در این سامانه فرم ها، رویه‌ها و سوالات مربوط به ارتقاء اعضای هیات علمی قرار داده شده است.

او عنوان کرد: همچنین در این سامانه اطلاعات مربوط به اعضای هیأت علمی وجود دارد و اساتید می‌توانند برای ارتقاء مرتبه علمی خود فرم‌های مربوطه را در این سامانه کامل کنند.


پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید

او اظهار داشت: فرم‌های قرارداده شده در این سامانه براساس فرمت‌های مشخص وزارت علوم است.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پس از تکمیل فرم‌ها اساتید می‌توانند آن را به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال کنند و پس از بررسی اولیه پرونده برای بررسی‌های نهایی در نوبت قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی این دانشگاه براساس شیوه نامه‌های آموزشی دانشگاه و آیین نامه‌های وزارت علوم تدوین و راه اندازی شده است.

سید محمد حسین کریمیان نیز در مراسم افتتاح سامانه ارتقاء اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: روند تکمیل فرم‌های ارتقاء اعضای هیات علمی یک پروسه بسیار طولانی و زمان بر بود که با راه اندازی سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی، کلیه فرم‌های مربوطه با استفاده از اطلاعات موجود در معاونت‌های مختلف دانشگاه توسط این سامانه پر می‌شوند و دیگر لازم نیست تا این فرم‌ها توسط اعضاء هیات علمی بصورت دستی و آزار دهنده پر شوند.

او افزود: این سامانه شامل تمام جزئیاتی است که کمیته‌های تخصصی و هماهنگی نیاز به بررسی و تحلیل آن‌ها دارند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: همچنین این سامانه قادر است با دقت کافی اطلاعات موجود در دانشگاه و اطلاعات اضافه شده توسط فرد متقاضی را تفکیک کند.

کریمیان بیان کرد: سامانه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مطابق با شیوه نامه‌های دانشگاه‌ها و آیین نامه‌های وزارت علوم طراحی و راه اندازی شده است.

او اظهار داشت: برای طراحی این سامانه بیش از ۶ ماه زمان صرف شده است و دسترسی به این سامانه بسیار راحت است. در ضمن به جز سامانه کلستان که شامل این امکان می‌باشد، سامانه اوج اولین سامانه‌ای است که بصورت خانگی برای پورتال خاص دانشگاه طراحی، تدوین و راه اندازی اندازی شده است.

انتهای پیام/

سامانه ارتقاء اعضای هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار