خدمات رسانی اورژانس گیلان به زائران حسینی جمهوری آذربایجان

امدادگران اورژانس ۱۱۵ گیلان به ۸۳۱ زائر حسینی جمهوری آذربایجان خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ گیلان با حضور در ۳ منطقه آستارا، تالش و امام زاده هاشم در موکب‌های از پیش تعیین شده به زائران حسینی خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

او افزود: امدادگران اورژانس در موکب امام زاده گان ابراهیم و قاسم و پایانه مرزی آستارا - موکب امام زاده بابا اسماعیل و مسجد طولارود در تالش و امام زاده هاشم رشت در کنار کارکنان شبکه بهداشت و سایر گروه‌های امدادی حضور فعال داشتند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: تیم‌های فوریت‌های پزشکی از ۱۳ مهر ماه تا کنون به صورت ۲۴ ساعته به ۸۳۱ مراجعه کننده که غالبا زوار اربعین حسینی از جمهوری آذربایجان بودند خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کردند.

پیمان اسدی افزود: امدادرسانی در سالجاری ۱۴/۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و بیشترین اقدامات شامل کنترل فشار خون و قند خون بوده که به صورت سرپایی انجام شده است.

او تصریح کرد: همچنین اورژانس گیلان ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به همراه ۴ تکنسین اورژانس را ۲۰ مهر ماه برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی به مرز مهران اعزام کرده است.

 

انتهای پیام/م.ع

ارائه خدمات امداد و نجات اورژانس گیلان به  ۸۳۱ زائر حسینی جمهوری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.