مدیر پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاهش تدریجی دما برای تهران در راه است/پیش بینی غبار محلی در مرزهای شلمچه و خرمشهر

ضیاییان گفت: بنابر نقشه های هواشناسی، از روز پنج شنبه کاهش مجدد تدریجی دما برای تهران پیش بینی می‌شود.

روز/کاهش تدریجی دما برای تهران در راه است/پیش بینی غبار محلی در مرزهای شلمچه و خرمشهرصادق ضیائیان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز برای غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، نیمه شرقی و مرتفع بوشهر، شرق لرستان، غرب ارتفاعات اصفهان و ارتفاعات شمال شرق خوزستان انتظار رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی داریم.

وی افزود: بنابر بولتن های هواشناسی، فردا برای استان های غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، شرق و مناطق مرتفع  بوشهر رگبار باران همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید: سیلابی شدن رودخانه‌های شمال کشور / آسمان کربلا بارانی است


ضیاییان با اشاره به اینکه پدیده خاصی برای تهران طی روز‌های آتی نداریم، بیان کرد: طی یک الی ۲ روز آینده افزایش دما و از روز پنج شنبه مجدد کاهش تدریجی دما برای تهران پیش بینی می‌شود به طوریکه دما تا پایان هفته بین ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای مسیر‌های مشرف به کربلا گفت: امروز برای مرز خسروی بارش خفیف باران، مرز‌های شلمچه و مهران غبار محلی و گرد و غبار و برای کرمانشاه بارش خفیف پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، بنابر نقشه‌های هواشناسی امروز برای شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و بصره پدیده خاصی پیش بینی نمی‌شود.

ضیاییان ادامه داد: امروز سردترین مرز‌های مشرف به کربلا با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد مربوط به کرمانشاه و گرمترین با دمای ۴۱ درجه به مرز مهران اختصاص دارد، ضمن آنکه فردا به غیر از غبار محلی در خرمشهر، شلمچه و کربلا پدیده خاص دیگری نداریم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: روز چهارشنبه برای مرز مهران احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

پیش بینی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک برای مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار