سرهنگ عزیزخانی خبر داد؛

بازداشت سارقان موتورسیکلت‌‎های پایتخت/ کشف ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند سارقان ۴۰۰ موتورسیکلت در پایتخت خبر داد.

بازداشت سارقان موتورسیکلت‌‎های پایتخت/ کشف ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: یکم مهرماه امسال سارقان در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان حافظ بودند که با سر رسیدن مالک موتور، میان آن‌ها درگیری ایجاد شد. در هنگام درگیری مالک از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی و یکی از سارقان از محل متواری شد و سارق دیگر به نام " الف. " ۲۵ ساله توسط گشت کلانتری ۱۲۹ جامی دستگیر و پس از تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده در خصوص شیوه و شگرد سرقت موتورها، اعلام داشت: من به همراه همدستم "م. " ۴۵ ساله ساکن یکی از شهر‌های حومه تهران اقدام به سرقت موتور می‌کردیم و من در نقش زاغ زن بودم و او موتور را روشن می‌کرد و بلافاصله از محل متواری می‌شدیم؛ موتور‌های مسروقه را همدستم به یکی از همشهریانش می‌فروخت، تا کنون نزدیک به ۴۰۰ دستگاه موتور به این شیوه سرقت کرده و بیشتر سرقت‌های خود را نیز در محدوده خیابان کارگر، جمهوری، طالقانی و حافظ انجام می‌دادیم.


بیشتر بخوانید: سارقان حین فروش اموال سرقتی دستگیر شدند


سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان پول حاصل از سرقت موتورسیکلت‌ها را صرف خرید موادمخدر می‌کردند، ادامه داد: با توجه به اعتراف سارق و انجام تحقیقات پلیسی همدست وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی افزود: با دستگیری متهم دوم پرونده کارآگاهان پایگاه هشتم مالخر موتور‌های سرقتی را نیز در یکی از شهر‌های اطراف تهران شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خصوص موتور‌های سرقت شده و ارزش ریالی اموال سرقتی گفت: متهمان به سرقت ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند که این سرقت‌ها شامل سرقت انواع موتور آپاچی، پالس و غیره است و ارزش ریالی آن‌ها را کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان با دستور بازپرس شعبه یک دادسرای ناحیه ۳۴ برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی کلیه مال باختگان در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی هستند.

انتهای پیام/

دستگیری اعضای باند سارقان ۴۰۰ موتورسیکلت در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار