انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

کار آسان تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل لیختن اشتاین/ تقابل جذاب اسپانیا و وایکینگ‌ها

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب (سه‌شنبه) با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۸ دیدار در ۳ گروه چهارم، ششم و دهم پیگیری می‌شود. با برگزاری بازی‌های امشب پرونده بازی‌های ملی در اروپا برای مدتی بسته می‌شود.  

کار آسان ایتالیا مقابل لیختن اشتاین / مصاف جذاب اسپانیاو وایکینگ‌ها

گروه D

  • جبل الطارق - گرجستان (۲۲:۱۵)
  • سوئیس - جمهوری ایرلند (۲۲:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایرلند با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه D است  و تیم ملی فوتبال فنلاند هم با همین امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه بعدی قرار دارد. سوئیس هم با یک بازی کمتر و ۸ امتیاز سوم است و گرجستان و جبل الطارق با ۵ و صفر امتیاز در جایگاه‌های بعدی این گروه قرار دارند. فنلاند این هفته به دلیل ۵ تیمی بودن این گروه با قرعه استراحت رو به رو است و تیم‌های ملی فوتبال ایرلند و سوئیس باید مهم‌ترین بازی گروه D را برگزار کنند. سبز پوشان ایرلندی در صورتی که برنده بازی شوند جایگاه خود را در صدر تثبیت می‌کنند اما در صورت شکست مقابل سوئیس و پیروزی قرمز‌ها در بازی معوقه ممکن است جایگاه نخست را از دست بدهند. جبل الطارق و گرجستان هم دیدار انتهای جدولی برگزار می‌کنند. گرجستان از آنجا که ۵ امتیاز دارد می‌تواند با برد در این بازی همچنان امیدوار به صعود بماند. جبل الطارق هم در صورت پیروزی احتمالی می‌تواند امید به آینده داشته باشد.

 کار آسان ایتالیا مقابل لیختن اشتاین / مصاف جذاب اسپانیاو وایکینگ‌ها

گروه F

  • جزایر فارو - مالت (۲۲:۱۵)
  • رومانی - نروژ (۲۲:۱۵)
  • سوئد - اسپانیا (۲۲:۱۵)

تیم ملی فوتبال اسپانیا با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه F است. آن‌ها در بازی قبلی خود که چند روز پیش برگزار شد برابر نروژ به تساوی رسیدند تا دیگر تیم‌ها را به آینده امیدوار کنند. سوئد با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارد و تیم‌های ملی فوتبال رومانی، نروژ، مالت و جزایر فارو هم به ترتیب با ۱۳، ۱۰، ۳ و صفر امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. سوئد باید امشب در مهم‌ترین بازی این گروه از اسپانیا میزبانی کند. این بازی اهمیت زیادی برای سوئدی‌ها دارد. البته اگر آن‌ها شکست بخورند و رومانی در دیگر بازی پیروز شود جایگاه دومی خود را هم از دست می‌دهند و سقوط یک پله‌ای را تجربه می‌کنند. دیگر دیدار این گروه میان تیم‌های قعرنشین یعنی جزایر فارو و مالت است.  

 کار آسان ایتالیا مقابل لیختن اشتاین / مصاف جذاب اسپانیاو وایکینگ‌ها

گروه J

  • فنلاند - ارمنستان (۱۹:۳۰)
  • یونان - بوسنی (۲۲:۱۵)
  • لیختن اشتاین - ایتالیا (۲۲:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایتالیا با ۲۱ امتیاز صدرنشین گروه J است و اختلافی  ۹ امتیازی با تیم دوم جدول یعنی فنلاند دارد. آن‌ها با خیالی آسوده کار خود را دنبال می‌کنند و این هفته باید با تیم قعر نشین لیختن اشتاین که تنها ۲ امتیاز دارد رو به رو شوند. فنلاند و ارمنستان، مهم‌ترین بازی این گروه را برگزار می‌کنند. فنلاند با ۱۲ امتیاز تیم دوم جدول است و ارمنستان و بوسنی هم با ۱۰ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل و نتیجه بازی رو در رو در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند. ارمنستان حتی شانس این را دارد تا با پیروزی در این بازی حتی به رده دوم جدول برسد. یونان ۵ امتیازی هم اگر می‌خواهد برای ادامه راه امید داشته باشد باید در دیداری خانگی بوسنی را شکست دهد در غیر این صورت بوسنی به رده‌های بالاتر می‌رود و شرایط تیم دوم صعود کننده از این رقابت‌ها به جام ملت‌های ۲۰۲۰ سخت‌تر هم می‌شود.  

کار آسان ایتالیا مقابل لیختن اشتاین / مصاف جذاب اسپانیاو وایکینگ‌ها


بیشتر بخوانید: 

جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند

پیروزی پر گل پرتغال در شب پوکر رونالدو / ایسلند از جمع مدعیان جا ماند


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار