تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم تیم نیرو‌های مسلح:

هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم/ امیدوارم انتظارات را برآورده کنم

بخشی گفت: اصلی‌ترین رقبای من از کشور‌های چین، روسیه، کره جنوبی و انگلیس هستند، اما نمی‌توانم هیچ حریفی را دست کم بگیرم.  

امیر محمد بخشی هوگوپوش وزن ۷۴- کیلوگرم تیم ملی تکواندو نیرو‌های مسلح کشورمان که برای حضور در مسابقات المپیک نظامیان جهان آماده می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات المپیک نظامیان جهان از چند ماه پیش اردوی آماده سازی را آغاز کردیم و با توجه به فاصله کمی که تا شروع مسابقات مانده، تمرینات سرعتی انجام دادیم تا برای مسابقات پیش رو به صورت صد درصد آماده شویم.

بخشی در خصوص سطح مسابقات المپیک نظامیان گفت: مدال طلای مسابقات المپیک نظامیان جهان در رنکینگ المپیکی ۲۰ امتیاز دارد و این رقابت‌ها جزو آخرین فرصت‌های کسب امتیاز برای بهبود رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محسوب می‌شود. به همین دلیل بازیکنان مطرح جهان در این بازی‌ها حضور خواهند داشت. تلاش می‌کنیم تا این ۲۰ امتیاز را بگیریم تا جایگاهمان را در رنکینگ ارتقا دهیم.  


بیشتر بخوانید: شایسته‌ترین بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند


تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان درباره رقبای خود در مسابقات پیش رو تصریح کرد: بیشتر بازیکنانی که در این مسابقات ثبت نام کرده اند نفرات اصلی تیم‌های ملی شان هستند و برخلاف ما، اکثر تیم‌ها از بازیکنان کادری استفاده نمی‌کنند. اصلی‌ترین رقبای من از کشور‌های چین، روسیه، کره جنوبی و انگلیس هستند اما در ترکیب سایر کشور‌ها نیز بازیکنان خوبی حضور دارند و نمی‌توانم هیچ حریفی را دست کم بگیرم.


بیشتر بخوانید: بخشی: افتخارات گذشته را تکرار می‌کنیم


بخشی در پایان افزود: نسبت به سایر اعضای تیم مدال‌های بیشتری کسب کردم و در مسابقات مختلفی به رقابت پرداختم؛ بنابراین انتظارات از من بیشتر است.  امیدوارم در مسابقات المپیک نظامیان هم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار