کولاکوویچ: لهستانی‌ها با تمام توان بازی کردند/ بازی با لهستان، فرصت خوبی برای جوان‌تر‌ها بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با لهستان فرصت خوبی برای جوان‌تر‌های تیم بود تا از این بازی یاد بگیرند.

کولاکوویچ: بازی با لهستان، فرصت کسب تجربه برای جوان‌تر‌ها بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل لهستان گفت: این آخرین بازی ما در این تورنمنت بود. این بازی برای لهستانی‌ها خیلی اهمیت داشت، چون با کسب پیروزی در این دیدار، مدال نقره و جایگاه دومی خود را قطعی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: برای ما، این بازی به دلایلی که دیروز گفته بودم و مشکلاتی که بازیکنان داشتند، خیلی سخت بود، چون نمی‌دانستیم چه بازیکنانی در ترکیب قرار خواهند گرفت و چه کسانی می‌توانند بازی کنند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۰ - لهستان ۳ / بی انگیزه و کم رمق! /پایان جام با ۷ شکست و ۴ برد


او افزود: در هرحال ما بازی کردیم و فرصت خوبی برای جوان‌تر‌های تیم بود تا از این بازی یاد بگیرند. آن‌ها مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کردند. لهستانی‌ها امروز با تمام توان بازی کردند و فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان‌تر ما بود. در برخی از صحنه‌ها به خوبی از فرصت‌ها استفاده کردیم، ولی در مواقعی، بازیکنان ما تحت تاثیر کیفیت خوب و سطح بالای بازیکنان تیم لهستان قرار گرفته بودند. بعضی از بازیکنان ما، امروز با مصدومیت و احساس درد بازی کردند و آمادگی کامل برای این بازی را نداشتند. لهستان امروز آماده بود و سه بر صفر برنده شد.

کولاکوویچ ادامه داد: همان‌طور که گفتم، این بازی فرصت کسب تجربه برای جوان‌تر‌ها بود. بازیکنان ما می‌توانستند انرژی بیشتری داشته باشند، ولی به دلیل مشکلاتی که داشتند و قبلا توضیح دادم، این اتفاق برای آن‌ها رخ نداد.

انتهای پیام/

اظهارات کولاکوویچ درباره شکست سه بر صفر تیمش مقابل لهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار