همدستان داخلی روح‌الله زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

روح الله زم یا همان نیما که روز گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در خارج از کشور بازداشت شد، در داخل کشور دارای همکارانی بود که برای او تولید محتوا می‌کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درست چند دقیقه بعد از انتشار خبر دستگیری روح الله زم معروف به نیما، سرشبکه معاندان و گرداننده کانال و سایت «آمدنیوز» بود که همکاران او در شبکه‌های ضد انقلاب به هراس افتادند و در پیغام‌های خود در شبکه‌های مجازی دستپاچه از همکاران داخلی زم خواستند که کانال آمدنیوز را ترک و تمام چت‌های خصوصی با زم را پاک کنند.

این دستپاچگی به حدی بود که آن‌ها فراموش کردند، نیرو‌هایی که توانستند زم را از دل اروپا و و تحت حفاظت نیرو‌های اطلاعاتی کشور فرانسه به داخل کشور منتقل کنند، قطعا می‌دانند که زم با چه کسانی در ارتباط بوده و همیشه یک قدم جلوتر از معاندان هستند.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

زم که بعد از بازداشت در سال ۸۸ توانسته بود در دوران مرخصی از کشور بگریزد، پس از مدتی با همکاری مجید نیکنام و بابک اجلالی در سال ۹۶ ابتدا سایت آمدنیوز را تاسیس و سپس با فراگیری تلگرام توانست کانال تلگرامی این سایت معاند را ایجاد کند تا از این طریق با حمایت ضد انقلاب خارج‌نشین و عوامل داخلی آن‌ها به عنوان یکی از آبشخور‌های محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران‌هراسی، دروغ‌پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باور‌های دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور انجام دهد.

اما نکته جالب این است که زم و دو دوست او در راه تاسیس آمدنیوز تنها نبودند و رفقای آن‌ها در داخل کشور محتوای کانال و سایت را برای زم آماده می‌کردند.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

در زمان اغتشاشات ۹۶، تعدادی از همکاران او در داخل کشور با تهیه و ارسال ویدئو‌هایی سعی کردند تا شرایط را در ایران بحرانی نشان دهند و همچنین تعداد دیگری از همکاران با جعل و دستکاری برخی اسناد آن‌ها را در اختیار زم قرار دادند تا او خوراک خبری آمدنیوز را فراهم کند.

حال با دستگیری زم، ضمن اینکه ترس در وجود معاندان خارج نشین افتاده و آن‌ها از این پس در ترس و وحشت از دستگیری و محاکمه زندگی می‌کنند، همکاران داخلی او نیز دچار وحشت شده و سرگردان و حیران مانده اند که چه بر سرشان می‌آید.

دستگیری زم حاوی ۲ پیغام مهم به معاندان جمهوری اسلامی بود، اول آنکه آن‌ها در هر نقطه‌ای از کره زمین و تحت حفاظت هر نیروی اطلاعاتی هم که باشند، ممکن است به سرنوشت زم دچار شوند. این همان موضوعی بود که روز گذشته مسعود بهنود از روزنامه نگاران معاند و مسئولان فعلی بی بی سی فارسی به آن اعتراف کرد و از قدرت سازمان اطلاعات سپاه سخن گفت.

بدون شک اقدام اخیر سازمان اطلاعات سپاه خواب را از این معاندان گرفته و حتی بعضی از دوستان این افراد گزارش داده اند که آن‌ها شروع به نقل مکان کرده اند.

دومین پیغام هم به همکاران داخلی او بود، همان‌ها که بلافاصله بعد از انتشار خبر دستگیری زم مورد خطاب همکاران خارجی قرار گرفتند تا تمام اسناد همکاری با زم را از بین ببرند. این افراد نیز از شب گذشته خواب از چشمانشان رخت بربسته و دقایق را با ترس از دستگیری سپری می‌کنند.

مسلماً اعلام نام همکاران داخلی زم بعد از دستگیری می‌تواند هشداری به معاندان و همکاران آن‌ها در داخل کشور باشد؛ معاندانی مانند مصی علینژاد و همکاران داخلی او.

نکته جالب در این ماجرا آن است که افرادی که ظن همکاری آنها با زم می‌رفت، اکنون در شبکه‌های مجازی اقدام به افشاگری علیه یکدیگر و هر یک دیگری را همکار زم معرفی می‌کنند.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

نیما زم کیست؟

روح‌الله زم شهریور ماه سال ۱۳۵۲ در تهران و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد، پدر او محمدعلی زم یک روحانی، تهیه کننده و پژهشگر و مادرش خانه دار است؛ زم یک برادر بنام محمدامین و دو خواهر دیگر نیز دارد.

زم توانست مدرک دیپلم خود را اخذ کند و پس از آن با سوءاستفاده از جایگاه پدر فعالیت خود را به عنوان فیلمبردار خبری و مستندساز از سال ۸۱ در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شروع کرد و به صورت همزمان در موسسه سینمایی و فیلمسازی پدرش نیز کار می‌کرد و مدتی در آتلیه محسن افشانی بازیگر به عنوان عکاس و فیلمبرداری حضور داشت.

او که به خاطر جایگاه پدر توانسته بود به برخی چهره‌ها در کشور نزدیک شود پس از مدتی و در سال ۸۴ راه خود را از پدرش جدا کرد و برای شروع فعالیت‌های سیاسی عضو ستاد انتخابانی هاشمی رفسنجانی شد و به عنوان فعال خبری و رسانه‌ای این گروه تا مدت‌ها مشغول بود.

مدتی گذشت تا این که قائله‌های پس از انتخابات ۸۸ رخ داد؛ روح‌الله زم که حضور فعال و میدانی فراوانی در اغتشاشات داشت در هفته اول تیر ماه ۸۸ در یک قرار خیابانی دستگیر و به زندان اوین فرستاده شد.

زم پس از مدتی حضور در زندان با نقشه فرار از کشور درخواست مرخصی و پس از خروج از زندان نقشه خود را عملی می‌کند، او ابتدا به مالزی رفت و سپس توانست اقامت کشور فرانسه را بگیرید و در پاریس ساکن شود. زم در همین زمان وارد فعالیت تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های اجتماعی شد.

روح‌الله زم به شدت مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در جهت مخالفتش با نظام بسیار فعالیت کرده است، او پس از فرار تمام تلاش خود را بکار بست تا از سوژه‌های مختلف اهرم تبلیغاتی علیه نظام مقدس ایران بسازد؛ او در این جهت پیش رفت و مخاطبان خود را بدست آورد که این را می‌توان از تمامی اخبار و موضوعاتی که وی در این مدت کار کرده است مشاهده کرد.

نقش آمدنیوز در آشوب‌های ۹۶

کانال آمدنیوز در دی ماه ۹۶ نقش محوری را در تحریک اغتشاشگران ایفا کرد. زم در این کانال با اعلام فراخوان‌ها و تعیین ساعت و مکان برای حضور اغتشاشگران سعی در سازماندهی اغتشاشات داشت و در حقیقت این آمدنیوز بود که اعتراضات اقتصادی عده‌ای را به سمت آشوب کشاند.

آمد نیوز در عین حال اقدام به آموزش تهیه سلاح و بمب‌های دست ساز به اغتشاشگران کرد و در نهایت به علت آنچه که ساخت بمب‌ها خیابانی و دعوت به خشونت عنوان شد، توسط مدیریت تلگرام مسدود گردید.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

اما زم خیلی زود با کانال صدای مردم به عنوان جایگزین آمدنیوز به تلگرام بازگشت و این بار زیرکانه و با با تغییر رویه صوری به هدایت اغتشاشات پرداخت.

این شبه رسانه ضدانقلاب، با انتشار تصویری مدعی شد ماموران امنیتی ایران تانک‌ها را وارد خیابان کرده‌اند درحالی که تصویر ادعایی آن‌ها تصویر تانکی بوده که سال ۹۴ (یعنی دو سال قبل از اغتشاشات ۹۶) برای استقرار در یک نمایشگاه درحال انتقال بود.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

ادعا‌های دروغین آمدنیوز

ایجاد آشوب و ترویج خشونت، یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های آمدنیوز بود. آمدنیوز برای رسیدن به این هدف، سعی می‌کرد با انتشار تصاویر کوچکترین درگیری و برخورد‌ها در ایران، آن را یک فاجعه بزرگ جلوه دهد. اما این شبه‌رسانه، برای تهیه خوراک خبری خود به سراغ تصاویر آرشیوی هم رفت و بار‌ها و بار‌ها از تصاویری استفاده کرد که مربوط به زمان ادعا شده نبودند.

در اواسط مردادماه ۹۷ تصویری را تحت عنوان «۱۴ مردادماه؛ زمین‌گیر شدن نیرو‌های پلیس در اکباتان» منتشر کرد، تصویری که با کمی دقت می‌شد تشخیص داد افراد حاضر در تصویر لباس گرم برتن دارند و این یعنی تصاویر گرفته شده مربوط به فصل سرماست.

آمد نیوز همچنین تصویر قدیمی سال‌های گذشته مقابل فرمانداری ساری را به عنوان آغاز ناآرامی‌های مردادماه ۹۷ شهر‌های شمالی منتشر کرد، تصویری که باز فردی که کاپشن به تن دارد دست آن‌ها را رو کرد.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

در یکی دیگر از این موارد، آمد نیوز خبری منتشر کرد که در آن به ظاهر مدیرعامل تلگرام پاسخ یک کاربر را داده و او را به جنگ با سیاست گذاری‌های مقامات ایران دعوت کرده، اما زمانی که به تصویر منتشر شده در این خبر دقت بیشتری می‌کنیم، مشخص می‌شود که نام اکانتی که آمدنیوز به عنوان حساب کاربری دوروف جا زده، اشتباه است و در نتیجه به وضوح مشخص است که این کانال معاند باز هم در دروغ پراکنی گاف داده است.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

آمدنیوز قبل از انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضا و زمانی که وی تولیت آستان قدس رضوی را عهده دار بود در خبری مدعی شد که یکی از نوه‌های حجت الاسلام رئیسی از سهامداران شستاست در صورتی که کاملا مشخص بود که بزرگترین نوه وی در زمان انتشار خبر بیش از ۵ سال سن نداشته است.

همدستان داخلی نیما زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر

این‌ها تنها نمونه‌های کوچکی از هزاران دروغی بود که زم آن‌ها را در کنار اندکی اخبار حقیقی منتشر می‌کرد تا بتواند کشور را به آشوب بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ابراهیم
۰۵:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خون سردار سلیمانی که به گردن همه مردم دنیا حق دارد پایمال نمیشود. من همه داعشیها را در خواب مثل گروه ادمخوار میدیدم خداوند کریم توفیق از بین بردن ان پست فطرتان را به سردار سلیمانی داد ، روح الله ذم در ان جهان همنشین شمر و صدام وریگی و،،،،،،،،خواهد بود بدا بهالش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۷:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۹
اول دم بچه های اطلاعات گرم خدایی امنیت و مدیون بچه های اطلاعات و سربازان امام زمان باید باشیم .دوم اینکه اعدام نکنین بهتره چون اینجوری بیشتر زجر میکشه .و خائنهایی که این کشور بزرگ و میفروشن باید بدونن روح زم ی بچه بود اون بزرگتراشونم مثل اب خوردن میتونن بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
نتیجه فریب وریا کاری ناامیدی واندوه.وراه خیانتکاران بسیار دشوار است.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
لعنت به روح الله زم واقعا خائنه
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خواهشا همدستان داخلی زم را هم افشا کنید.
در ضمن قابل توجه سلبریتی هایی که با تلویزیونهای معاند بخصوص فاسده شبکه من و تو در تماس بوده اند انشاالله یک روزی پته همه انها روی اب خواهد ریخت .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام ، ببخشید تیتر خبری که میزنید با متن خبر همخوانی نداره ، مثلا تیتر میزنید اسامی همدستان داخلی زم و مخاطب هم به این منظور وارد لینک خبر میشه اما خبری از اسامی داخلی نیست.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
یعقوبی فرد از انزلی
۰۰:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
خدا قوت ای شیر مردان سپاه که باعث افتخار اسلام و ایران هستید. اول باید همدستان داخلی در هر پست ومقامی هستند دستگیر و رسول شوند بعد همه اعدام شوند لطفا به ابروی نظام جمهوری اسلامی بیشتر اهمیت بدهید تا ابروی شخص .کسی که خائن هست حکمش اعدام هست . اگر ما طبق دستور اسلام عمل می کردیم ودست دزد را قطع می کردیم شاهد این همه دزدی بیت المال نبودیم کسانی که احکام خدا را رعایت نمیکنند در قیامت باید جواب کد باشند.
Iran (Islamic Republic of)
.رضایی
۲۳:۵۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
این جاسوس بوده وبرای سرویسهای فرانسه اسراییل ووو جاسوسی می کرده اعدام شود
United States of America
م
۱۸:۲۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
این منافقین اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
عسکرازاهواز
۲۳:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
سلام روح اله زم وهرکسی که به وطنش خیانت نماید بایدمانندمرغ سرش رابرید. برای این خائین هیچوقت نبایددلسوزی کرد؟ خائن خائن است این افراد حتی به خانواده های خودهم رحم نمیکنند.
Switzerland
گمنام
۱۷:۰۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
اگر دروغ میگفت پس چرا شما حراسان شدید؟
شما به خاطر اخبار درست و دقیقش مخصوصا از روزی پاشو تو کفش شمخانی کرد ناراحت شدید.
تمام نظام های دنیا فاسد اند از ایران تا آمریکا تا فرانسه ولی فساد ایران گسترده تر از خیلی جاهای دیگه است.
از روزی که طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی در مجلس رای نیاورد ملت فهمیدن ۲۵۰ تا دزد تو مجلس کنار هم برای خودشون تلاش می کنند.
ما مردم همه اندازه زم از دزدیاتون و تجاوزاتتون خبر داریم. فک نکنید زم رفت تموم شد همه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
از نظر من اعدامش نکنید چون اعتراف کرد واز عمل خود پشیمان است بلکه حبس ابد بهترین راه است و تا آخر عمر خود بدون مرخصی داخل بهترین زندان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۰۷:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
که باز فرار کند؟ خخخخ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
باسلام وخسته نباشید به سربازان گمنام دستمریزا دل مردم انقلابی به خون شهدا را زنده کردید.این ضد انقلاب ها بابد همه اعدام بشن بی برو برگرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
همشون اعدام شن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفى
۱۶:۱۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشيد به تمام پاسداران انقلابى انشاال.. همه نيروهايى داخلى كه با رزم همكارى كردن همه وهمه را دستگير وبه بدترين شكل مجازات شوند.( لطفا پارتى بازى نكنيد)به خاطر خون شهيدان.....
Italy
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
نفر بعدی مریم رجوی که با اطاعات بوسنی هماهنگی شود
Poland
امیرتاجیک
۰۰:۵۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
درود بر غیرت و شرف سپاهیان گمنام امام زمان(عج).....انشاله عوامل داخلی که با این عنصرخودفروخته همکاری میکردند نیز هرچه زودتر رسوا شوند.......من اله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
ضمن خدا قوت گفتن به عوامل خواهشا همین طور باندهای مفسد را رسوا کنید تا امثال اینها ارامش نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
اول باید تمام خائنین داخلی که باهاش همکاری کردن از هر پست مقامی که هستن خلع و مجازات کرد ودر پایان این آقا به همراه چند یار کلیدیش که بر علیه منافع ملی و ملت اقدام کردن اعدام کرد تا درسی باشد برای دیگر دوستانش که خارج کشور هستن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
دست مریزاد بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۷:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
دکتر فردین حشمتی
۱۷:۱۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
زم شغالی ر بیش نبود
دم سپا هیان عزیزگرمِ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
احسن به سپاه غیور
امیدوارم هر چه زودتر عوامل داخلی هم به دام مجازات گرفتار شوند
Afghanistan
محمد امینی
۱۰:۰۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
درود بر سربازآن گمنام امام زمان علیه السلام
درود بر هر کسی از حق پیروی می کند.
من افغانی هستم و هم داخل افغانستان خیلی خیلی خوشحال شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود بر سپاه خدا قوت دلاوران دل مردم را شاد کردید متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود برسپاه همیشه قهرمان ولعنت بروطن فروشان از خدابیخبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
به وجود سپاه پاسداران باید افتخار کرد درود بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
شاه پور
۰۵:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
عاقبت خیانت به این مملکت امام زمان جزاین نخواهد بود دست سربازان گم نام امام زمان را می بوسم
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
زنده باد سربازان انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۰۰:۰۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
باید منتظر کنار رفتن پردهای خیانت و رسوائی .....#نفودیهای#خائنی باشیم که،توسط خودشان با همفکری روح ا... زم هدایت اغتشاشات را بر عهده داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
ای باید بازجویش زنده پخش بشه
Poland
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
واگذار همه به خدا.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
با سلام از سربازان گمنام دست شما رااز دور می بوسم
Romania
حسین
۲۳:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
جونم رهبری جونم سپاه جونم امنیت کشورم.کاملا با ادمین سایت و این‌ مطب موافق هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید خدمت زحمت کشان گمنام آقا همه مزدوران اسرائیل دیگه عرصه برایشان تنگ شده امیدواریم یکی یکی به اعمال ضد انقلابیشان برسند
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۲:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
خاوربم رو هم بگیرید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مجمد
۲۲:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
درود وسلام ودست مریزاد بر سربازان دلاور وگمنام سپاه اسلام . مرگ بر وطن فروش ومنافق وضد انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
چرا ساکت شدید آمد نیوزیا
درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
Germany
ایرانی
۲۱:۵۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بسمه تعالی
برادران سپاهی خداقوت، واقعا"دست مریزاد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این خائن مزدور قطعا تنها نبوده و نیست باید نهادها یا کسانی که به این ابلیس کمک میکردند هم محاکمه بشوند سپاه بازوی انقلاب است درود بر مردان بی ادعا درود بر شرف این سربازان گمنام
Germany
محمدنوران
۲۱:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
از نیروهای اطلاعاتی خیلی ممنونم که این را جنع وجور کردند اقتدارواقعی خود را کامل کنید بادستگیری و عودت دزدانی مثل خاوری.ممنون میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
با دستگیری این خودفروخته لرزه بر اندام آشنایان داخلی زم افتاده !!!!
Iran (Islamic Republic of)
کاظم رفسنجانی
۲۱:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
درود بی کران به سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
رسول اصغرزاده فیضی
۲۰:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
سلام.
واقعا باید دست این سربازان گمنام ولایت را بوسید که دل خانواده معظم شهدا را شاد کردند.
فقط نمیدونم چرا این مثلا قدرت های دنیا نمیخوان باور کنن که ایران خودش برای خودش قدرتی هست..
ریگی آوردیم پایین ...
مقر داعشی میزنیم با موشک..
پهباد میزنیم....
نکنه میخوان یه موشک به کاخ سفید بفرستیم یا به قلب اسراییل...
با ولایت تا شهادت...
Canada
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
همکاران داخلی یعنی نمیدونستند یک ادم عادی اسکورت میشه .خوب میدانستند .ولی فرصت طلب و به دنبال منافع شخصی خوذشون بودند .مخالف طرز تهیه مواد منفجر کننده میدهد .در کدام کشور دینا مخالفین این عمل خبیث و شیطانی را انجام داده اند .همتون از یک کرباس بوده اید .از ملت مایه بنفع خودتون حتی اگر به ناامنی منجر شود .پستی هم اندازه داره
Iran (Islamic Republic of)
مرادف
۲۰:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
اینقد علیه نظام جمهوری اسلامی افشاگری دروغ کرد که خدا ازش نگذره حالا خودش و همدستاش باید به سزای اعمال شومشان برسن،،،،اعداممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
محسن افشانی همون بازیگره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
اول دست مری زاد به سربازان گمنام سپاه و دوم انشاالله بعد از تخلیه اطلاعاتی اعدام گردد تا هر کی برای خودش سایت و تلویزیون بر پا نکند.
Canada
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
کدام جوان جاهل .نادان .به این فرصت طلب بیسواد چشم امید دوخته .چرا بهش می گویند روزنامه نگار .!!؟؟ کدام روزنامه نگار اسکورت میشه !!؟؟
چرا از خودتون نپرسیدید .با کی داریم معامله میکنیم .خاین مزدور .فتنه .جاسوس
خوب میدانستید .ولی فرصت طلب تشریف داشتید .پست فطرت ها
با امنیت کشور بازی کثیف کرده اید
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
یک داعشی کلاش و فتنه و اتش بیار معرکه است .خبیث و پست فطرت که فقط میخواسته از اب گل الود ماهی بنفع خود بگیرد .کسانی که در داخل باهاش همکاری کردند .چه کلاهی سرشون گذاشته .این عجوزه اسکورت میشده .فقط بهشون قول دورع اقامت .تخصیل و حقوق نجومی را داده .همشون فرصت طلب و از ملت مایه گذاشتند بنفع خودشون فقط
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش باهر
۱۹:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این آقازاده باحتمال زیاد باخوردن مال حرام از زم تبدیل به سم شده است و همکاران او در داخل بایستی دستگیر و محاکمه و به مردم معرفی شوند و اگر در جاهای حساس هستند پاکسازی گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
پوست از سر همه همدستان این خائن وطن فروش بکنید وهمه رو تخلیه اطلاعاتی بعد اعداممممممممممممممممممممممممم
درودبرسپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
جنوب
۱۸:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
خاعن وطن فروش. حالا ببینم اون عربا و اروپاییا و یهودیا که براشون دم تکون میدادی کدومشون میاد کمکت. هه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
سپاه مچکریم.ایکاش مسیح پدل نژاد خائن هم گرفته بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
باید تمام عوامل و گروهش رو در داخل وخارج بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
از برادر اطلاعات سپاه درخواست می کنم خاوری را هم داخل گونی کنند و با خفت به کشور منتقل نمایند تا دل ملت ایران شاد شود و مفسدین اقتصادی هم بدانند که زیر زربین چشمان بیدار ملت هستند.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
حالابایدبه شدت مواظب دوتابعیتی ها،وخروج ازداخل مرزهابه بیرون ازکشوربودبالباسهای مبدل یاازراه زمین وآسمان ودریا!دراین مواقع بایدایست بازرسی ها،هفت لایه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۶:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
باعرض سلام وخداقوت خدمت برادران اطلاعاتی ،واقعا شاهکارکردین دستتون در نکنه این خبر دستگیری زم دشمنان ایران رابه هم ریخت همشون جا خوردن نمی دونن چی بگن ،واقعا گل. کاشتین،
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۱۶:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تامامه کارشون....(-;
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
خداوند زم را به سزای اعمالش رساند اینها همش یاری خداوند است چون وقتی ماخدارایاری میکنیم یعنی ازدینش دفاع میکنیم قطعا اومارایاری میکند...درودبرجان برکفان سپاه پاسداران....جناب زم با یک عذرخواهی کوچیک ازمجموعه نظام خرابکاریهای یک دهه پیشت بخشیده نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
فقط باید کسانیکه در داخل با این بدبخت ابله همکاری میکردن دستگیر بشن مطمعنا ادمای کوچیکی نیستن همون کسانیکه در اون فتنه ۸۸ در کف خیابانها بودن با یهایی ها عکس میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
دستتون درد نکنه امیدواریم شربقیه هم از سر جوونها ما کم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
در داخل کسانی با زم همکاری میکردن که کاملا مشخص چه افرادبا نفوذی بودن مطمعنا بعضیها فرزندان اشخاصی هستن که کینه و دشمنی خود را با نظام اسلامی سالهاست نشون دادن معلوم کسانیکه در فتنه ۸۸ با این ببچاره ابله همکاری داشتن فقط مردم منتظرن که قوه قضا کاملا شجاعانه و وطن پرستانه این افراد خائن را که بعضا خیلیها برای مردم تاحدودی شناخته شده هستن برخورد انقلابی صورت بگیره باید اشدمجازات برای این خائنین به کشور در نظرگرفته بشه تا بقیه حساب کار خودشونو بکنن زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
زنده باد سپاه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
اعضای کانالش باید شناسایی بشن و به اشد مجازات محاکمه بشن و از کارهای دولتی خلع بشن و به زندان منتقل بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
لیست همکاران داخلی اورا اعلام عمومی کنند تا عبرت بقیه شوند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
مرگ بر جاسوس وطن فروش
درود بر لشکریان خدا
Switzerland
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
ترکیه تا الان حدودا" بیست هزار نفر از همدستان شبکه گولن را بازداشت کرده است ما هم منتظریم چند نفر از شبکه های داخلی زم در ایران دستگیر می شوند . چون زم بدون سرشبکه های داخلی امکان نداشت خوراک تبلیغاتی برای شبکه های معاند تهیه کند .
Iran (Islamic Republic of)
پاس
۱۳:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
امدنیوز صرفا یک رسانه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
آمد نیامد داره آمد نیوز بودن مرگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بد بختا خبر ندارن الان همه لو رفتن و زم مهره سوختس که دارن اعلام عمومی میکنن
داداش دیر شده دیگه
-
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
امیدوارم هم دستان داخلیش هم هر چه زودتر دستگیر و به سزای عملشون برسند
آخرین اخبار