دستگیری صیادان غیرمجاز در خواجه نفس/ ۳۱۰ رشته دام جمع آوری شد

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت شیلات گلستان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه‌ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ غلامرضا شفائی زاده فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت شیلات استان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه‌ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

شفائی زاده اضافه کرد: طی این عملیات که روبروی چالاشت انجام گرفت یک دستگاه قایق موتوری، پارو و ۹ کیلوگرم ماهی فلسدار از نوع کپور ریز کشف و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

او گفت: در ادامه این گشت زنی‌ها در منطقه بین خواجه نفس تا چالاشت تعداد ۳۱۰ رشته دام فلسدار، مقدار ۶ کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز و تعداد ۹ شاخه لنگر بلاصاحب جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

شفائی زاده تصریح کرد: متهم این عملیات به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در ادامه بیان کرد: همچنین در راستای اجرای ماده ۲۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (ماهیان خاویاری و خاویار) یک مرحله گشت زنی مشترک با حضور ماموران این یگان و پلیس آگاهی گرگان از بازار ماهی فروشان این شهرستان انجام شد که طی این عملیات مقدار ۶ قطعه ماهی غضروفی کشف شد.

او افزود: طی این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر شده و توسط پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان معرفی شدند.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام / ن
 

صیادان غیرمجاز در خواجه نفس شناسایی و دستگیر شدند

برچسب ها: شیلات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.