سرپرست کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

پایگاه‌های جذب حامی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین تهران راه‌اندازی می‌شود

پرینچی گفت: پایگاه‌های جذب حامی در مسیر جاماندگان اربعین در شهر تهران آماده ثبت نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و نیازمند است.

پایگاه‌های جذب حامی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین تهران راه‌اندازی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی سرپرست کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیاده روی جا ماندگان اربعین در تهران انجام می‌شود، گفت: مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، بیان کرد: پایگاه‌های جذب حامی در مسیر جاماندگان اربعین در شهر تهران آماده ثبت نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به مسیر راهپیمایی که از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) است، تصریح کرد: پایگاه‌های جذب حامی و همچنین دریافت کمک‌های مردمی برای امور نیازمندان برپا می‌شود.


بیشتر بخوانید: خدمت‌دهی بدون تفاوت قائل شدن بین بیماران در کاروان سلامت احسان


پرپنچی ضمن تشکر از همه خیران و نیکوکارانی که به هر نحوی با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند و نسبت به امور نیازمندان بی تفاوت نیستند، از آن‌ها دعوت کرد از فرصت اربعین نیز استفاده کرده و همچون مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۸ هزار و ۸۷۹ کودک یتیم و غیر یتیم از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره‌مند هستند که ۶۸ هزار و ۴۹۰ خیر به عنوان حامی از آن‌ها حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

انتهای پیام/

کمک به نیازمندان با راه اندازی پایگاه‌های جذب حامی

برچسب ها: اربعین ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار