معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه؛

امسال برگشت اعتبار نخواهیم داشت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : امسال هیچ دستگاهی نباید برگشت اعتبار داشته باشد تا محور‌های کلان پژوهشی استان در زمینه‌های مختلف بررسی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش قصد دارد یک جشنواره دانش‌آموزی برگزار کند.

او گفت : پارک علم و فناوری مکان نمایشگاه را به ما بدهد، در تبلیغات همگان خودجوش شرکت کنند، لازم است پیگیر سالن مناسبت در شأن مدعوین و به صورت رایگان باشیم، حمل و نقل نیز رایگان انجام شود.

او با بیان اینکه این مدیریت باید کمک‌رسان باشد، گفت: پذیرایی و اهدا جوایز از طرف استانداری با استفاده از ظرفیت کارخانه‌ها با هزینه کم انجام می‌شود.

کریمی گفت: یک‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده شهرداری، صدا و سیما و دیگر ارگان‌های ذی‌ربط برای مشخص شدن مکان و خدمات لازم تشکیل و مشخص شود.

کریمی گفت: امسال هیچ دستگاهی نباید برگشت اعتبار داشته باشد تا محور‌های کلان پژوهشی استان در سال ۹۸ در زمینه کارآفرینی و اشتغال، اقتصاد و رونق تولید، زیست محیطی و سلامت، اجتماعی، مهندس و فناورزی بررسی شود.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: مهمترین برنامه ما برگزاری نمایشگاه است که در هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

حبیب‌الله ویسی با اشاره به اینکه رئیس ستاد استاندار است، شورای سیاستگذاری دارد و دبیر جشنواره دانشگاه مادر استان است، افزود: در سال ۹۷ برنامه‌ها به کمیته‌های ذی‌ربط ابلاغ شد، تقریبا عمل شده و معتقد هستیم مطابق شیوه نامه جلو برویم.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه، دبیر جشنواره دانش‌آموزی را همچون سنوات گذشته آموزش و پرورش عنوان کرد.

این مسؤول گفت: سال گذشته برای این امر ۲۰۰ میلیون تخصیص داده شد، اما هنوز محقق نشده است.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری یک جشنواره دانش‌آموزی

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار