پورموسوی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

به سرعت عمل بیشتری در آماده‌سازی زمین ورزشگاه دستگردی نیاز داریم/ باشگاه‌های لیگ برتری نتیجه گرا شده اند

مربی تیم ملی جوانان فوتبال گفت: با توجه به میزبانی ایران در رقابت‌های مقدماتی آسیا، هر چه زودتر باید ورزشگاه دستگردی آماده شود.

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تدارکاتی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، بیان کرد: چنین بازی‌هایی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. ضمن تشکر از فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی و بازیکنان این تیم که زحمت کشیدند و مقابل تیم جوانان قرار گرفتند. به طور قطع از این بازی درس‌های زیادی خواهیم گرفت و اولین درسی که از این بازی گرفتیم این بود که بچه‌ها به خود باوری برسند که خداراشکر می‌کنم که این اتفاق رخ داد.

به سرعت عمل بیشتری در آماده‌سازی زمین ورزشگاه دستگردی نیاز داریم/ باشگاه های لیگ برتری نتیجه گرا شدند


بیشتر بخوانید: تساوی تیم ملی فوتبال جوانان و پارس جنوبی در دیداری دوستانه


به دنبال شبیه‌سازی رقابت‌های آسیایی بودیم

او درخصوص رقابت‌های مقدماتی جوانان آسیا اظهار کرد: ما ۲-۳ تورنمنت خوب را پشت سر گذاشتیم و در این مرحله از اردوی خود به دنبال شبیه سازی مسابقات آسیایی بودیم. چرا که دربازی‌های مقدماتی آسیا باید یک روز در میان بازی کنیم. تلاش می‌کنیم تا با بهترین عملکرد به این مسابقات پا بگذاریم. بین ۳ تیمی که رقیب ما هستند تفاوتی وجود ندارد. هم امارات، هم نپال و قرقیزستان تیم‌های خوبی هستند و با توجه به اینکه از هر گروه فقط یک تیم صعود خواهد کرد، کمی کارمان سخت خواهد بود.

به سرعت عمل بیشتری در آماده‌سازی زمین ورزشگاه دستگردی نیاز داریم

او درمورد ورزشگاه دستگردی که میزبان این دوره از بازی خواهد بود، گفت: با توجه به این که ما میزبان این دوره از مسابقات هستیم، زمین ورزشگاه دستگردی در حال تعمیر است و من از مسئولان این ورزشگاه خواهش می‌کنم که این زمین این استادیوم را هر چه زودتر آماده کنند. کمی به سرعت عمل در این ورزشگاه نیاز داریم تا بتوانیم از آبان ماه در دستگردی تمرینات مان را ادامه دهیم.

به سرعت عمل بیشتری در آماده‌سازی زمین ورزشگاه دستگردی نیاز داریم/ باشگاه های لیگ برتری نتیجه گرا شدند


بیشتر بخوانید: فاطمی: می‌خواهیم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را شبیه سازی کنیم/ کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان با کمیته فنی هماهنگ است


چیزی به نام دخالت در امور کادر فنی تیم ملی جوانان وجود ندارد 

مربی تیم ملی جوانان درپاسخ به این سوال که آیا حواشی پیش آمده در تیم امید پیرامون دخالت کمیته فنی در امور کادر فنی آیا در تیم جوانان هم وجود دارد، تصریح کرد:  من درباره تیم امید فوتبال ایران چیزی نمی‌دانم، اما کادر فنی تیم جوانان ۲ جلسه را تا به حال با کمیته فنی برگزار کرده است و در این جلسات بحث اصلی، ارائه گزارشات از تیم جوانان بوده است. آن‌ها هم به دنبال حمایت از تیم جوانان بودند و چیزی به اسم دخالت در کار ما وجود ندارد. از روز اولی که گزارشات بازیکنان و امور مربوط به تیم را به این کمیته ارائه کردیم، هیچ دخل و تصرفی در کار ما نشده است. کادر فنی تیم جوانان تا به امروز به صورت مستقل کار کرده است.

به سرعت عمل بیشتری در آماده‌سازی زمین ورزشگاه دستگردی نیاز داریم/ باشگاه های لیگ برتری نتیجه گرا شدند


بیشتر بخوانید: کمالوند: مگر قضاوت یک بازی دوستانه کار سختی است؟ / نباید روی نتیجه دیدار با کامبوج حساب باز کرد


باشگاه‌های لیگ برتری نتیجه‌گرا شدند

پورموسوی درباره اینکه تیم‌های لیگ برتری رغبتی به استفاده از بازیکنان رده جوانان ندارند، بیان کرد: متاسفانه باشگاه‌ها نتیجه گرا شدند و اهمیت به تیم‌های پایه بسیار کم شده است. با توجه به مشکلات اقتصادی که تیم‌های لیگ برتری دارند، فکر می‌کنم باید به سمت بها دادن به بازیکنان جوان بروند. باید نگاه ویژه‌ای به این بازیکنان شود. این جوانان می‌توانند سرمایه‌های باشگاه‌ها باشند. فکر می‌کنم اگر باشگاه‌ها روی جوانان سرمایه گذاری کنند، در آینده سود بزرگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اظهارات سیروس پورموسوی درباره تیم ملی جوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار