مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

بانک اطلاعاتی خیران و مؤثران و دانش آموزان نیازمند در سطح استان تهیه می‌شود

دستورانی گفت: به منظور رفع نیاز دانش اموزان ایجاد بانک اطلاعاتی خیران دانش آموزان نیازمند در استان سمنان ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در همایش پیوند اولیا و مربیان کشور به میزبانی تالار آفتاب دانشگاه آزاد گرمسار ضمن بیان اینکه احصا نیاز‌ها و مشکلات دانش آموزان در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد، ابراز داشت: بر این اساس بانک اطلاعاتی خیران و مؤثران و دانش آموزان نیازمند در سطح استان تهیه می‌شود تا بتوان با مراجعه به این بخش مشکلات دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برطرف کرد.

او با تأکید بر اینکه ماهیت پیوند اولیا و مربیان درواقع به معنای افزایش کیفیت و بهره‌وری آموزش است، افزود: پیوند اولیا و مربیان در حوزه آموزش‌وپرورش نقش مؤثری در رفع مشکلات موجود ایفا می‌کند لذا می‌بایست در این حوزه اقدامات مؤثرتری صورت گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه پیوند اولیا و مربیان نقطه ارتباط و اتصال دایره تعلیم و تربیت است، ابراز داشت: ۱۲۳ هزار دانش‌آموز استان سمنان همراه با والدین نصف جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که این ظرفیت مهمی در راستای توسعه نظام آموزشی محسوب می‌شود.

دستورانی در ادامه تصریح کرد: مدرسه محوری و تربیت انقلابی و ملی، ایجاد مدرسه‌ای شاد و پرنشاط از رویکرد‌های مهم آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود لذا تمام برنامه‌ها حول این سه موضوع در استان سمنان انجام می‌شود.

اوبیان کرد: خانواده و مدرسه نقش بسیار مهمی در تربیت دانش آموزان دارند لذا هر چه ارتباط این دو نزدیک‌تر شود به همان نسبت شاهد ارتقا سطح آموزشی خواهیم بود بنابراین انتظار می‌رود مدیران مدارس برای این مهم در استان سمنان تلاش کنند.

انتهای پیام / م

ارتقاع سطح آموزشی با تعامل خانواده ها و مدارس فراهم می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار