کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز خبرداد:

واحد‌های صنفی مهریز زیر تیغ نظارت بازرسان بهداشت

کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ٥٧ واحد صنفي متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

واحد‌های صنفی مهریز زیر تیغ نظارت بازرسان بهداشتدانیال رسولی کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از شش هزار و ٢٠٠ بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از واحد‌های صنفی این شهرستان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه ۵۷ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تا کنون به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: با صنوفی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد جدی می‌شود و در این خصوص یک واحد متخلف هم، پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی، تعطیل شد.

رسولی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ١٠ واحد صنفی متخلف نیز در شهرستان مهریز پلمب شده اند.

کارشناس واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز ادامه داد: به منظور  تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط این شبکه به صورت روزانه، در دو نوبت ساعت اداری و غیر اداری از واحد‌های صنفی سطح شهر بازدید می‌کنند.

او ادامه داد: برای تامین سلامت مردم و ارتقای شاخص‌های کیفی مواد غذایی، همه مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، همواره مورد بازرسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

کارشناس مسئول توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح عرضه، می‌توانند با سامانه مدیریت مردمی ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ غ

واحد‌های صنفی مهریز زیر ذره بین  بازرسان بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار