معاون بهداشت علوم پزشکی آبادان خبرداد؛

توزیع ماسک بین زوار اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع ۱۲ هزار ماسک بین زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه تا امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گفت: تعداد یک هزار و ۱۸۸ نفر با مراجعه به درمانگاه مامایی این منطقه خدمات دریافت کردند که در این بین ۴۶۱ زن عارضه‌دار و ۳۵ مورد مادر باردار عارضه‌‎دار درمان شدند.

او ادامه داد: تا امروز نزدیک به ۲۰۰ نفر با مراجعه به مرکز دندانپزشکی در مرز شلمچه خدماتی همچون کشیدن دندان، ترمیم و جرم‌گیری را دریافت کردند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تعداد موارد نمونه‌ برداری میکروبی آب در مرز شلمچه تا امروز را ۱۳۹ مورد و مخازن آب شرب بازدید شده را نیز یک هزار و ۸۲۳ عنوان کرد و گفت: تا روز گذشته ۵۷۵ بار مرکز پخت جمعی غذای زایران و ۵۲۷ بار نیز محل اسکان زائران بازدید بهداشتی شدند و همچنین یک هزار و ۴۵۷ بازدید نیز از موکب‌ها به عمل آمد.

دکتر یلالی ادامه داد: تعداد موارد بازدید از تأسیسات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی(حمام/توالت/استراحتگاه) نیز ۱۰هزار و ۵۴۲ مورد بوده است.

او افزود: تا این لحظه نزدیک به ۶۸ هزار زائر به صورت فردی آموزش بهداشتی دیدند و این آموزش برای گروه‌ها نیز ۵۱ هزار و ۹۹۰ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه گفت: نزدیک به ۴۰ هزار برگ رسانه آموزشی مکتوب نیز بین زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع شده است.

انتهای پیام/ د

توزیع ۱۲ هزار ماسک بین زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.