فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید هرچه سریع‌تر گام چهارم برجام را برداریم/ اگر ما با قدرت جلو رویم دشمن عقب‌نشینی می‌کند

عضو جمنا گفـت: اروپا درصدد است تا از ما کسب فرصت کند، لذا باید هرچه سریع‌تر گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را اجرا کنیم.

//لطف‌اللّه فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران که در اوایل نوامبر برداشته خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه اروپا درصدد است تا هرچه بیشتر از ما کسب فرصت کند، ما باید هرچه سریع‌تر گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را اجرا کنیم.

او ادامه داد: اصولاً اثبات شده است که هرجا ما با قدرت و قوت جلو رفتیم دشمنان ما عقب‌نشینی کردند لذا معتقدم که باید گام چهارم را برداشت و به سرعت تحقیقاتمان را نیز در این زمینه افزایش دهیم تا این چند سالی که ما را معطل کردند و با بی‌توجهی برخی از مسئولان فرصت‌سوزی شده است جبران شود. مطمئنم در صورتی که ما با قدرت جلو رویم دشمن عقب‌نشینی می‌کند.


بیشتر بخوانید: پایان یکسال صبر استراتژیک/ رونمایی از گام جدید برجامی ایران


فروزنده درباره جزئیات گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: یکی از بحث‌ها در گام چهارم برجام این است که با توجه به اینکه آژانس به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است دیگر اجازه بازرسی به آن داده نشود و ایران هسته‌ای با تمام قدرت خود جلو رود و از تمام ظرفیت‌های خود  استفاده کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب خاطرنشان کرد: یعنی هر محدودیتی که برای ما ایجاد شده است هم در افزایش فناوی و هم در توسعه دانش هسته‌ای، باید به اتمام برسد و روزبه‌روز تولید بیشتری در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم صنعت هسته‌ای را در خدمت توسعه و رشد کشور بگیریم.

او ادامه داد: فناوری هسته‌ای در ۲۰۰ رشته ما تاثیر زیربنایی دارد، در نتیجه ما برای اینکه بتوانیم نیروی انسانی تربیت کنیم، تولید محصول داشته باشیم، صادرات کنیم، کشور‌های منطقه را آموزش دهیم، باید محدودیت‌های صنعت هسته‌ای خود را لغو کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۲۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خروج گام به گام از برجام فقط به ضرر مردم تمام شده است و کاملا به نفع امریکا و اسرائیل بود. چرا واقعا ؟
آخرین اخبار