کشف ۵۷ هزار نخ سیگار قاچاق در قائم شهر

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف ۵۷ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری ۲ نفر، در شهرستان قائم شهر خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های دخانی و سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی محصولات دخانی در شهرستان قائم شهر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن وتجارت استان از واحد‌های صنفی متعلق به متهمان بازدید کردند.

ساداتی از کشف ۵۸ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق از محل فعالیت متهمان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، افزود: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران ضمن تأکیدبر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در برقراری نظم اجتماعی گفت:مبارزه با قاچاق کالا، از جمله کالا‌های سلامت محور گامی برای توسعه امنیت پایدار، رفع بیکاری و حفظ سلامت افراد جامعه است که به عنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

کشف سیگار قاچاق و دستگیری ۲ نفر در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار