طرح استفاده رایگان از فضا‌های ورزشی در آستارا

استفاده از اماکن ورزشی در آستارا به مناسبت هفته تربیت بندی رایگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی سالن‌ها و زمین‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات توسط باشگاه‌ها و هیات‌های مختلف، از ۲۶ مهر تا ۲ آبان
رایگان است.
او با بیان اینکه طرح استفاده رایگان از فضا‌های ورزشی با هدف گرایش جوانان به رشته‌های مختلف اجرا می‌شود. افزود: آستارا از نظر میزان سرانه فضای ورزشی رتبه هشتم را در استان گیلان دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی ۲۶ برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد. افزود: جشنواره ورزشکاران در ورزشگاه وحدت، پیاده روی خانوادگی از حرم شهدای گمنام تا بقعه امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) و تجلیل از پیشکسوتان ورزش از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی است.
وحید خاصی پور تصریح کرد: امسال هشت خانه ورزش روستایی ساخته خواهد شد که برای ساخت هر خانه با حدود ۱۰۰ میلیون ریال در حدود ۵۰ متر مربع فضا امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش‌های رزمیو میز شطرنج ارائه می‌شود.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۷ هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.

انتهای پیام/آ

استفاده رایگان از فضاهای ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.