ادامه محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین/ جاده چالوس ۲ روز متوالی یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت:محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه در جاده‌های استان اعمال و تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۶ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید: افزایش ۴۵ درصدی تلفات جاد‌ه ای مهرماه امسال در مازندران

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲  تا ۲۴ دیروز چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهرماه نیز از این جاده ممنوع است.

او افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در روز‌های جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه محدودیت‌های مقطعی در هر ساعت از شبانه روز از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و چالوس اعمال خواهد شد.
 
او افزود:تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مهرماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س

 محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام اربعین در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.