مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد مطرح کرد؛

اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آبخیرداری استان یزد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری به استان یزد اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در نشست توجیهی ظرفیت سازی و توان افزایی دشت قطرم و شادکام بافق از اختصاص اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری استان یزد خبرداد و گفت: از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری به استان یزد اختصاص داده شده است.

او افزود:از میزان اعتبار اختصاص داده شده ۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف آبخیزداری و عملیات‌های بیولوژیکی و بیومکانیک برای شهرستان بافق تخصیص یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از اجرای طرح ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمند سازی دشت قطرم و شادکام بافق خبرداد و گفت: این طرح از شهریورماه آغاز شده و به مدت یکسال برای تدوین سند توسعه آن ادامه دارد که اقدامات و برنامه‌هایی که در این سند تدوین می‌شود در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضا باقری مجری طرح ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمند سازی دشت قطرم و شادکام بافق نیز در این نشست گفت: این پروژه با همکاری دانشگاه تهران در حال اجراست و نقش مردم در برنامه ریزی و مشارکت را پر رنگ‌تر می‌کند.

او افزود:این پروژه شامل آموزش، جلسات مداوم با تسهیلگران حرفه‌ای وبازدید‌های متعدد برای جوامع محلی است که سعی دارد با مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها و برنامه ریزی، حوزه آبخیز قطرم و شادکام را شفاف کند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان یزد این پروژه را اجتماع محور بیان کرد و اظهارداشت: اعتبار سال اول برای تسهیلگران حدود ۲۰۰ میلیون تومان است و برای پروژه‌های اعتماد ساز در راستای اهداف مردم از محل اعتبارات منابع طبیعی تامین می‌شود.

باقری افزود: این پروژه نقش ارزنده‌ای در ارتقا سطح درآمد و مشارکت مردم دارد.


انتهای پیام/ ا

اجرای طرح ظرفیت سازی، توان افزایی و توانمند سازی دشت قطرم و شادکام بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار