بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۵ مهر؛

درخشش دو تن از بازیگران کشور در جشنواره‌های بین‌المللی/ تبریک تولد خواننده مشهور به سبک بهرام رادان/ روایت عموپورنگ از خداباوری یک کودک خردسال

بسته


در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه، هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرام‌اش از فاجعه و مرض جدیدی به اسم نوکیسگی نوشت. در متن کامل پست او آمده است:

«نوکیسگی را اینگونه تعریف کرده‌اند.
قشری که از لحاظ درآمد به طبقه بالا ولی از لحاظ فرهنگ به طبقه بسیار پایین جامعه و حتی نزدیک به لمپن‌‌ها. لمپن‌های فرهنگی...
علاقه بسیاری به خودنمایی, دیده شدن عرض اندام و نوچه پروری دارند.
نوکیسه‌ها, از یک طبقه اجتماعی مبدأ به یک طبقه اجتماعی مقصد پرتاب شده‌اند. این پرتاب ناگهانی بر اثر یک اتفاق با استفاده از رانت، دلالی، ارث، موج‌سواری و شرایط و التهابات اقتصادی رخ می‌دهد. آن‌ها، دیگر نه خود را به طبقه اجتماعی مبدأ متعلق می‌دانند و نه با جایگاهی که اکنون کسب کرده‌اند، آشنایی دارند. یعنی از گذشته خود نفرت و از اکنون خود ترس و احساس حقارت دارند.
نوکیسه برای این که به طبقه سابق خود ثابت کند که دیگر به آن ها تعلق ندارد و همچنین برای غلبه بر احساس حقارت خود در مقابل
طبقه جدیدی که به آن پرتاب شده است، مجبور به تظاهر است و ساده‌ترین راه برای تظاهر، خرید دیوانه‌وار کالاهای لوکس، نمایش عروسی‌ها، میهمانی‌ها و خانه‌های آن چنانی‌شان است.
اما فاجعه اصلی از جایی آغاز می شود که ما، فیلم و عکس عروسی‌ها، میهمانی‌ها، اتومبیل‌ها و خانه‌های آن ها را از طریق پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای همدیگر ارسال می‌کنیم. ما با این کار به مزدوران تبلیغاتی آن‌ها تبدیل می‌شویم که بی مزد و منت ، به هدفی که آن‌ها دارند نزدیکشان می‌کنیم. آن هدف چیزی نیست جز تظاهر و دیده شدن. جاهلان عصر جدید نوچه‌های جدید لازم دارند. عده‌ای با موبایل‌هایشان، عکس و فیلم آن ها را به اشتراک می‌گذارند و افتخار نوچگی آن ها را پذیرا می‌شوند.
بسیاری از آگاهان از نوکیسه‌ها متنفرند. زیرا می‌دانند نوکیسه‌ها بر خلاف سرمایه‌دارهای واقعی و قشر ثروتمند سنتی، سرمایه خود را نه در کار آفرینی که در دلالی صرف می‌کنند. آن‌ها منابع مالی جامعه را بر اساس بی لیاقتی به دست گرفته‌اند و بر این تنفر دامن می‌زنند.
اما فاجعه بزرگ تر وقتی رخ می‌دهد که هنگام تماشای فیلم عروسی‌ها و پارتی‌های این دسته، به جای آن که به فکر پس گرفتن حق خود باشیم، خودمان را جای این افراد می‌گذاریم و بر زندگی سطحی و انگل گونه این افراد حسرت می‌خوریم.
فاجعه آغاز شده است؛
شما صدایش را نمی‌شنوید.
از کتاب تازه به دوران رسیده‌ها
علی شمیسا»

بسته

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با نوع پوشش جنجال‌ساز شده بود در جدیدترین پست اینستاگرام‌اش نوشت:

« با توجه به اینکه اخیرا عکس‌هایی از بنده در شبکه‌های مجازی منتشر گردیده است، صرف‌نظر از اینکه هیچگونه نیتی در جهت هنجار شکنی نداشته و ندارم، چنانچه باعث سوءاستفاده برخی شبکه‌های معاند گردیده و موجبات تکدر خاطر برخی از هموطنان عزیز را فراهم نموده است لذا از همه این عزیزان و همچنین خانواده محترم شهدا عذرخواهی می‌نمایم.»

بسته

محسن تنابنده بازیگر و نویسنده مطرح کشورمان با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش از نامزد شدنش برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در فستیوال فیلم آسیا پاسفیک خبر داد.

بسته

پیمان معادی بازیگر مشهور کشورمان در جدیدترین پست اینستاگرام‌اش روایتی از خبرگزاری کشور سوئد در خصوص خودش و دریافت جایزه اسب برنزی در نمایش اول نوردیک را منتشر کرد و نوشت:

«پیمان معادى به دلیل ویژگی منحصربه‌فرد او در حضور بر پرده‌ سینما و عبور از تعصبات و مرزها امسال طی مراسم ویژه‌ای مهمترین جایزه این رویداد هنری، جایزه‌ اسب برنزی را در نمایش اول نوردیک و مراسم فرش قرمز برای نمایش فیلم «متری شیش‌ونیم» (۲۰۱۹) دریافت خواهد کرد.»

در ادامه این خبر آمده است:«انگیزه‌های زیادی برای ارائه جایزه امسال دستاورد استکهلم به پیمان معادی است؛ بازیگری ایرانی با جذابیت عمومی و نقش‌آفرینی‌هایی در حد و کلاس جهانی است که به سینمای تراز اول غنا بخشیده‌اند. او با برداشت‌های نیرومند و بابصیرتش از نقش‌ها، دریچه‌ای را برای مخاطب می‌گشاید تا از پرده‌ بزرگ سینما فراتر برود و تعصبات و مرزها را درنوردد. این نخستین‌بار است که جایزه‌ مهم اسب برنزی به بازیگری خارج از اروپا و آمریکا اهدا می‌شود.اين جایزه‌ مهم به افتخار یک فرد و برای قدردانی از او به دلیل ادای سهم به دنیای فیلم اهدا می‌شود. قبل از پیمان معادی افرادی مثل دیوید لینچ، اولیور استون، سوزان ساراندون، لورن باکال، مایک لی و فرانس فورد كاپولا اين جايزه را گرفته اند.»

بسته

بهرام رادان هنرپیشه و بازیگر با انتشار ویدئویی از خود تولد رضا یزدانی را تبریک گفت و نوشت:

«تبریک تولد یزدون از طرف من و بزرگ و ناصر»

بسته

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«بچه‌های امروز بسیار باهوش‌تر از آنی هستند که ما تصور میکنیم ، در فیلمی که مشاهده میکنید از نوع بیان این کودک میتوان چنین استباط کرد که او خدا را بهتر از ما میشناسد و باور دارد ، حتی مثالی که میزند نشان از اعتقاد و باور او دارد!!
آیا ما هم به اندازه این کودکان معصوم خدا را باور داریم اگر چنین هست پس چرا در جامعه کنونی تا این حد دچار زوال و گرفتاری و انحطاط شده ایم؟؟
فرقی هم نمیکند از هر سطوح و طبقه و رسته‌ای که باشیم !!!!
نمی‌دانم این کودک و امثال او در آینده نیز آیا خدا را این چنین باور خواهند داشت یا خیر؟؟ ولی از آن مهم تر این است :
آیا ما به راهکاری در این خصوص فکر کردیم ؟ اینکه کودکانمان چطور با همین باورها بزرگ شوند و به آن پایبند باشند!!

پی نوشت :این دختر عزیز اسمشون «بهار میران پازوکی» هستند که بنده با اجازه پدرشون این فیلم رو از پیجشون کپی کردم»

معذرت خواهی خانم بازیگر برای پوشش جنجالی اش / درخشش دو تن از بازیگران کشور در جشنواره‌های بین المللی / تبریک تولد خواننده مشهور به سبک بهرام رادان

رضا یزدانی خواننده و آهنگساز نیز با انتشار ویدئوی از تبریک های تولد  مردم و دوستانش تشکر کرد و نوشت:

«سپاس فراوان بابت مهربانیتون ،تبریک های تولدتون و لطف و محبتی که به من دارین...
خیلی دوستون دارم ، هر چی دارم‌از وجود شما و انرژیهای بی نظیرتون هست...»

بسته

نیما کریمی مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه ایستاگرامش نوشت:
«با دیدن این آماری که اینستاگرام به آدم میده، میتونین سلیقه مخاطبینتون رو بیشتر بدست بیارید و ببینید بیشتر چه مدل پست‌هایی رو میبینند .
اونهایی که صدهزار نفر دنبال‌کننده رو رد کرده باشند میتونند این آمار رو ببینند .»
بسته
 
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش مخاطبین و هوادارانش تشکر کرد و نوشت:
«این ویدئو برای شماست »
بسته
 
شبنم مقدمی بازیگر سینما با انتشار تصویری از خود به همراه گلاره عباسی نوشت:
«این عکس ِ خودم و گلاره را دوست دارم ، جز دوستی، یک چیزهای دیگری تویش هست که عکس را خواستنی می‌کند برایم ...نوعی همدلانگی شاید ...خواهرانه‌گی شاید...
آفتاب و آسمان و گفتگوی آن پیاده روی ِ طولانی و جذاب ، یادم نمی‌رود تا همیشه.
عکس را هم علی رضا جان ِ معتمدی برداشت ازما...حین ِ آن هم لبخند.
استکهلم . چند روز پیش از این.»
بسته
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.