نائب الشهید باشیم/ ۵

با تلاش چه کسانی امروز زائر امام حسین (ع) هستیم؟ + فیلم

مداح و کارگردان مشهور از پیاده روی اربعین و زنده کردن یاد جاماندگان این سفر نورانی گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه‌ای که در باشگاه خبرنگاران جوان تدارک دیده ایم، هر روز با دو تن از مشاهیر کشور به زائران اربعین حسینی یادآوری می‌کنیم که در این مسیر یاد شهدا را هم زنده نگه دارند.

در راه اربعین با شهدا رفیق شویم

میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در این خصوص گفت: سلام به همه رفیقان، عاشقان و زائران اربعین حسینی. روزی مردان بزرگی بودند که رفتند و راه کربلا را برای ما باز کردند. با تلاش آن‌ها ما امروز زائر اربعین امام حسین (ع) هستیم. شاید این شهدا ظاهراً به کربلا نرسیدند، اما در زمان شهادت سرشان را به دامن سید الشهدا (ع) گذاشتند. مردانگی و معرفت می‌گوید امسال که می‌خواهیم به کربلا برویم، هر کداممان به نیت یک شهید قدم برداریم، با آن شهید رفیق شویم، در راه با او حرف بزنیم و از او بخواهیم که دعا کند ما مثل آن‌ها به هدف از خلقت خودمان برسیم. همه به کربلا می‌رویم به نیابت از یک شهید.

دانلود

خیلی در حق شهدا جفا شد

فواد صفاریان پور کارگردان و مستند ساز نیز گفت: من یکی از فرزندان این سرزمین هستم. عده‌ای در سال‌های دور رفتند، جنگیدند، شهید، جانباز اسیر یا مفقود شدند. در حق این افراد بسیار جفا شده است. تبلیغاتی می‌شد که چه چیز‌ها به آن‌ها می‌رسد. ما که دیگر خودمان می‌دانیم که چیزی نرسید. دوستانی که عازم این سفر هستند، حتما یادشان باشد که می‌توانند نایب یکی از شهدا و یکی از اعضای خانواده‌های شهدا یا جانبازان باشند. سفرتان بخیر.

دانلود

 

انتهای پیام/

شهدا را در اربعین فراموش نکنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله قاسمی
۰۹:۴۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
یاد امام و شهدا دلو میبره کرب و بلا
به نیابت از شهدا اربعین میریم کرب و بلا
آخرین اخبار