تهیه کننده آلبوم محسن چاوشی اعلام کرد؛

مجوز شعر آلبوم چاوشی صادر شد/ انتشار آلبوم پس از ماه صفر

هادی حسینی تهیه کننده آلبوم جدید محسن چاوشی اعلام کرد که مجوز شعر این اثر تایید شده است.

مجوز شعر آلبوم چاوشی صادر شد / پس از ماه صفر آلبوم منتشر خواهد شدهادی حسینی تهیه‌کننده آلبوم‌های ابراهیم، امیر بی‌گزند و جدیدترین اثر محسن چاوشی خواننده پاپ، در گفت‌وگو با حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از رفع موانع برای اخذ مجوز شعر آلبوم جدید چاوشی خبر داد و گفت: بعد از مذاکرات مختلف به تازگی جلسه‌ای با محمد اللهیاری مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم. او از اول قول مساعدت داد و گفت هر کمکی از دستش بر بیاید، انجام می‌دهد که همین اتفاق هم افتاد.

او ادامه داد: اللهیاری برخلاف دیگر مدیران دفتر موسیقی در جلسات شورای شعر و شورای موسیقی شرکت کرد. شاید هم خیلی راحت‌تر می‌توانست دستوری این کار را انجام دهد، اما سعی کرد با مذاکره و اقناع شورای شعر و موسیقی و حتی جلساتی که خارج از شورای شعر و موسیقی با اساتید این حوزه برقرار کرد، موانع را برطرف کند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین آلبوم محسن چاوشی مجوز می‌گیرد/ چرا مهدی یراحی ممنوع‌الکار نشد؟ + فیلم


حسینی افزود: خدا را شکر در یکی دو روز اخیر مجوز شعر آلبوم محسن چاوشی صادر شد. البته روند اخذ مجوز به دلیل سوءتفاهم بین ما و دفتر موسیقی زمان زیادی را سپری کرد. دفتر موسیقی فکر می‌کرد، ما می‌خواهیم حاشیه سازی کنیم و با فشارهای رسانه‌ای نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنیم؛ اما با صحبت‌هایی که انجام شد، این سوءتفاهم حل شد.

او بیان کرد: موضع دفتر موسیقی این بود که ما می‌خواهیم همکاری کنیم و دوست داریم سمت هنرمندان باشیم؛ اما اگر قرار باشد زیر فشار کار تصمیم بگیریم، کاری انجام نمی‌دهیم. خوشبختانه این سوءتفاهم‌ها رفع شد. آقای اللهیاری گفت که می‌داند چاوشی نیازی ندارد با حاشیه فروش آلبومش را بالا ببرد.

 تهیه‌کننده آلبوم‌ «ابراهیم» در پایان گفت: مواردی جزئی برای اصلاحات مطرح شده که باید مرتفع شود تا مجوز شورای موسیقی هم صادر شود. اصلاحیات تکنیکال و بسیار جزئی است و به زودی با رفع این موارد، مجوز شورای موسیقی هم صادر می‌شود. امیدوارم که آلبوم جدید را بتوانیم آبان ماه امسال بعد از ماه صفر منتشر کنیم. به محض صدور مجوز آلبوم، تاریخ دقیق انتشار را اعلام خواهیم کرد.

**خبرنگار ما پیرامون موضوعات دیگری هم با حسینی صحبت کرده است که متن کامل این گفت و گو متعاقباً منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام/

آلبوم جدید محسن چاوشی به زودی منتشر می شود

 

برچسب ها: موسیقی پاپ ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیماسدی
۰۸:۲۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
بی نظیره حرف نداره همتا نداره
Iran (Islamic Republic of)
nasir
۲۲:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
چاوشی آبروی تمامی خواننده های پاپ نسل خودش روبا صدای زیباش و سبک غیر خسته کننده و تکراری شدنش خریده دوستش دارم.
آخرین اخبار