استراماچونی:‌ نمی‌دانم چرا داور با کمک چهارم درباره پنالتی مشورت کرد/ هوپر اصلا گزینه من نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ اعتراضی به داوری نداشتم، اما نمی‌دانم چرا داور با کمک چهارمش مشورت کرد.

استراماچونی:‌ نمی‌دانم چرا داور با کمک چهارم درباره پنالتی مشورت کرد/ هوپر اصلا گزینه من نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره ا استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. صادقانه باید بگویم که کار مربی حریف در انتقال بازیکن شماره ۷ تیم شان به کنار دانشگر، کار ما را سخت کرد. اما تغییری که ما انجام دادیم و جای دانشگر و غلامی را با هم عوض کردیم کمی کار را برای ما بهتر کرد و آن‌ها در نیمه دوم هیچ ضربه‌ای به سمت دروازه ما نداشتند.

او درباره داوری این بازی بیان کرد: من متوجه نشدم داور از کسی درباره پنالتی سوال کرد که فاصله بیشتری نسبت به خودش داشت. اگر سوالی وجود دارد باید از دستیار داور پرسید. اعتراضی به خاطر پنالتی وجود نداشت، اما چرا جلسه‌ای آن جا داشتند؟

استراماچونی درمورد تعویض میلاد زکی‌پور گفت: بعد از تغییر دانشگر و غلامی، به یک بازیکن با خصوصیات دفاعی‌تر نیاز داشتیم و برای همین او را به بازی آوردیم. موقعیت زیاد داشتیم، اما گل نمی‌زدیم. ۷۵ دقیقه از بازی کاملا در اختیار ما بود، اما گل نزدیم.

او درباره قرعه استقلال در مرحله بعد عنوان کرد: پدیده و سایپا و برخی دیگر از تیم‌های بزرگ لیگ برتری کنار رفتند. وقتی تک بازی دارید، هر حریفی مشکل ساز است، اما برای من مهم است که سومین بازی پیاپی را با اولین کلین شیت مان بردیم. نمی‌دانم چرا این همه موقعیت خلق کردیم، اما گل‌های زیادی نزدیم. هنوز به کیفیت مورد نظر نرسیدیم و هنوز کلی کار داریم. چون این بازیکنان در دوران حرفه‌ای خود با سیستم ۳ دفاعه بازی نکردند و این سیستم کمی زمان بر است.

او در مورد قرار داد بستن گری هوپر با یک تیم استرالیایی گفت:  ممکن است در فوتبال شما با ۱۰۰ نفر مذاکره کنید، اما هوپر اصلا گزینه من نبود!


بیشتر بخوانید: 

استقلال تهران ۳ - فجر سپاسی صفر/ صعود شاگردان استرا به یک چهارم نهایی + حاشیه‌ها و تصاویر

کلانتری: تجربه استقلال به دوندگی ما برتری داشت/ ضد فوتبال بازی نکردیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
پس ابن مدبر تیم با نظر چه کسی مذاکره کرد