دلیل تعطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولی

مدیر اداره ورزش و جوانان آبیک در خصوص خبر تعطیلی سالن ورزشی روستای زیاران توضیحاتی را ارایه کرد.

حواشی تطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی اسماعیلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در خصوص خبر تعطیلی سالن ورزشی روستای زیاران که امروز در فضای مجازی منتشر شد توضیحاتی را ارایه کرد.

او گفت: این سالن ورزشی از ابتدای سال جاری به دهیاری این روستا واگذار شده بود و دهیار چند روز پیش طی نامه‌ای اطلاع داد که دهیاری نمی تواند این سالن ورزشی را نگهداری کند و دیگر قادر به اداره آن نیست.

اسماعیلی افزود: با دعوت از اعضای شورا و ورزشکاران زیاران تقاضا کردیم تا شخصی مورد اعتماد از سوی آنها برای مسئولیت این سالن ورزشی معرفی شود.

او همچنین گفت: این سالن ورزشی اجاره نبوده و به صورت تعمیر و نگهداری اداره می‌شد و فرد مسئول باید تمام مخارج حاصل از این سالن را برای بهبود همان فضا هزینه نماید.

اسماعیلی با اشاره به تعطیلی موقت این سالن، افزود: اداره ورزش و جوانان آبیک آمادگی دارد تا پس از پایان تعطیلات اربعین حسینی (ع) با فرد جدید قرارداد منعقد کند.

سالن ورزشی زیاران یک سالن چند منظوره با کاربری فوتسال، والیبال و بسکتبال است و طبقه بالای این سالن نیز به ورزش‌های رزمی اختصاص دارد.

صبح امروز خبری مبنی بر تعطیلی سالن ورزشی زیاران در فضای مجازی منتشر شد که برای بیشتر کاربران سوالات و شبهات فراوانی ایجاد کرده بود.

حواشی تعطیلی سالن ورزشی زیاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.